شروع دوران مربیگری وین رونی در یک رویداد خیریه

به گزارش هولی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با ایفای نقش سرمربی در یک بازی خیریه، اولین تجربه مربیگری خود را کسب خواهد نمود.

شروع دوران مربیگری وین رونی در یک رویداد خیریه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، وین رونی اولین گام خود در حرفه مربیگری را با ایفای نقش سرمربی تیم ملی انگلیس مقابل تیم منتخب ستارگان فوتبال دنیا در استادیوم اولدترافورد برخواهد داشت.

رونی 34 ساله که اکنون در تیم دسته دومی دربی کانتی بازی می نماید، قرار است در این بازی خیریه در کنار سم آلاردایس و دیوید سیمن به عنوان مربی دروازه بان ها سه شیر را در مصاف با تیم منتخب دنیا راهنمایی کند.

این بازی که قرار بود در ماه ژوئن برگزار گردد و به دلیل شیوع کرونا، به تعویق افتاد، در ماه سپتامبر برگزار می گردد هر چند هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است. با این حال طبق گزارش سان تعدادی از ستاره های سابق فوتبال دنیا از جمله، پاتریس اورا، دیوید جیمز، یحیی توره، وس براون و رابی کین در آن حضور خواهند داشت.

در این میان با وجود شروع فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال انگلیس، باشگاه دربی کانتی هم به رونی اجازه داده که در این بازی ایفای نقش کند.

رونی، رکورددار گلزنی در تاریخ تیم ملی انگلیس در این باره گفت: حضور در این رویداد خیریه برای یونیسف چیزی بود که من از سال ها پیش می خواستیم تجربه کنم. پیش از این من هرگز نتوانسته بودم که زمانم را برای حضور در این رویدادها تنظیم کنم اما سال جاری شرایط فرق نموده است. از اینکه از من خواسته شده راهنمایی تیم ملی انگلیس را برعهده بگیرم، بی نهایت افتخار می کنم و با اینکه در این بازی هیچ تماشاگری حضور نخواهد داشت، همواره بازگشت به اولدترافورد برای من خاص است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1212

به "شروع دوران مربیگری وین رونی در یک رویداد خیریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوران مربیگری وین رونی در یک رویداد خیریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید