8 واقعیت جالب درباره زمستان های کانادا

به گزارش هولی، واقعیت هایی جالب درباره زمستان های کانادا

کشور کانادا به داشتن زمستان های سخت مشهور است. از جمله ویژگی های مشهور زمستان های کانادا می توان به این موارد اشاره نمود: خانه اسکیمو ها(igloos)، شربت افرا(maple syrup)، سورتمه های سگ(dog sleds).

8 واقعیت جالب درباره زمستان های کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

در این مطلب قصد داریم به 8 مورد از واقعیت های جالب زمستان های کانادا اشاره کنیم:

1. برف روبی های طاقت فرسا

فرض کنید شما در کانادا برف روب باشید. در یک دوره زمستانی با بارش برف شما باید 145 سانتیمتر برف پارو کنید. این در حالی ست که این عدد به خودی خود یک رکورد بارش برف 24 ساعته در سال 1999 در دریاچه Tahtsa است.

2. دریافت هشدار هوای پرمخاطره

کانادایی ها هشدار آب و هوای سخت و شدید را در طول زمستان های خود زیاد تجربه می نمایند. دریافت چنین هشداری از دیگر ویژگی های مشهور زمستان های کانادا است. البته گفتنی است که استان بریتیش کلمبیا به داشتن زمستان هایی خفیف شهرت دارد. با این حال شهر ویکتوریای این استان معمولا زمستان هایی سخت و خشن دارد.

3. تشکیل عظیمترین پیست های اسکی دنیا

در زمستان، کانال Rideau اتاوا به عظیم ترین پیست های یخی دنیا تبدیل می گردد. در این ناحیه، سطحی برابر با 90 پیست اسکی المپیک وجود دارد.

4. پایگاه تحقیقاتی در منطقه Eureka

منطقه یورکا یک پایگاه تحقیقاتی کوچک در منطقه نوناووت کانادا است. این منطقه دارای سردترین آب و هوا در کانادا است. میانگین دمای سالانه این منطقه 19.7 درجه سانتی گراد است.

5. پیست کوهستانی Revelstoke

پیست کوهستانی Revelstoke در بریتیش کلمبیا واقع شده است. بالاترین رکورد بارش برف سالانه در کانادا متعلق به این منطقه است. ارتفاع برف در این منطقه به 1400 سانتی متر می رسد.

6. مهاجرت جمعیت عظیمی از پرنده های برفی

پرندگان کانادایی تنها پرندگانی نیستند که در زمستان به سمت جنوب پرواز می نمایند. بیش از 55 سال است که پرندگان برفی در فصل زمستان به زیست بوم های گرم تر مهاجرت می نمایند. تعداد این پرندگان به بیش از یک میلیون نیز می رسد.

7. معنای واقعی انجماد در منطقه Snag Yukon

یوکان نام منطقه ای در کانادا است که معنای واقعی منجمد شدن را در آنجا می توان تجربه کرد. در سال 1947 این منطقه سردترین روز کانادا را با دمای 63- درجه تجربه کرد. این همان دمایی است که سطح مریخ دارد.

8- شهر چرچیل، مرکز خرس های قطبی دنیا

شهر چرچیل در استان مانیتوبا، مرکز خرس های قطبی دنیا است. حمله خرس های قطبی در این فصل شایع است. ساکنان مانیتوبا اغلب درهای اتومبیل خود را در طول زمستان باز می گذارند تا در صورت بروز اتفاق رهگذران بتوانند از تعقیب خرس فرار نمایند.

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید و یا به وسیله لینک رزو وقت مشاوره برای دریافت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 899

به "8 واقعیت جالب درباره زمستان های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 واقعیت جالب درباره زمستان های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید