کیهانی: روز نخست، روز موفقی برای کاروان ایران بود، کوشش ما برای کسب کرسی در دوومیدانی آسیا است

به گزارش هولی، رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: روز اول با طلای احسان حدادی، روز موفقی برای تیم ملی دوومیدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

کیهانی: روز نخست، روز موفقی برای کاروان ایران بود، کوشش ما برای کسب کرسی در دوومیدانی آسیا است

با سفر مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، مجید کیهانی در خصوص نتایج روز نخست مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا گفت: می توان گفت، روز اول، روز کاملا موفقیت آمیز برای تیم ملی دوومیدانی ایران بود. سه چهار سال از آخرین مدال احسان حدادی در آسیا گذشته بود و جامعه دوومیدانی به دنبال تکرار آن بود و خوشبختانه او توانست با رکورد فوق العاده ای که همه پرتاب های آن بالای 61 متر بود را کسب کند.

وی ادامه داد: این نشان می دهد که او به روزهای خوب خودش نزدیک می گردد. محمد صمیمی هم عملکردش بد نبود، هرچند می توانست بهتر از این هم نتیجه بگیرد و شانس کسب مدال را هم داشت، اما نشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص دوندگان و عملکرد سحر ضیایی مطرح نمود: هر سه نفر یعنی نیادوست، خدیور و تفتیان خوب عمل کردند و به نیمه نهایی و فینال رسیدند و این امیدواری وجود دارد که در این مواد به فینال برسیم. سحر ضیایی ملی پوش پرتاب نیزه هم در حد توان خودش ظاهر شد و در خصوص او تصمیم جدی برای پیشرفتش خواهیم گرفت.

کیهانی با اشاره به روزهای باقی مانده گفت: امیدوارم فرایند مدال آوری در روزهای باقی مانده نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم بعد از این مسابقات خودمان را برای بازی های سرنوشت ساز آسیایی جاکارتا آماده کنیم.

وی در خصوص دیدار با روسای فدراسیون های مختلف و رئیس اتحادیه جهانی مطرح نمود: در کنگره آسیایی دیدار های زیادی با روسای فدراسیون های کشورهای مختلف از جمله، امارات، هند، سریلانکا، همان، ین تایپه، عراق، اردن و چند کشور دیگر داشتم و بحث های مفصلی در خصوص اینکه چرا دوومیدانی ایران در آسیا نماینده یا کرسی ندارد، صحبت کردیم و همه آنها نیز متفق القول تاکید داشتند که ایران باید صاحب کرسی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 690

به "کیهانی: روز نخست، روز موفقی برای کاروان ایران بود، کوشش ما برای کسب کرسی در دوومیدانی آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: روز نخست، روز موفقی برای کاروان ایران بود، کوشش ما برای کسب کرسی در دوومیدانی آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید