چگونه برای هر موضوعی بهترین عکس های با کیفیت بالا و رایگان از اینترنت دانلود کنیم؟

به گزارش هولی، ما در دنیایی کاملا بصری زندگی می کنیم. عکس و ویدیو بیشتر از هر محتوای دیگری تاثیرگذاری و نفوذپذیری دارند.

چگونه برای هر موضوعی بهترین عکس های با کیفیت بالا و رایگان از اینترنت دانلود کنیم؟

چه طراح گرافیست باشید یا بازاریاب، مشاور برند و فریلنسر باشید یا نویسنده و تولیدکننده محتوا برای سایت ها و اپلیکیشن ها؛ حتی اگر مدیر کسب وکاری باشید که ظاهرا هیچ ارتباطی با عکس ندارد؛ باز هم برای پیروزیت برند خود به عکس های باکیفیت نیاز دارید.

حتی این روزها، کاربران شبکه های اجتماعی یا مدیران رسانه های اجتماعی مدت زمان زیادی از خود را در وب برای یافتن عکس های مناسب صرف می کنند. عکس ها می توانند کلید طلایی پیروزیت شما در دنیای مجازی باشند و به طور غیرمستقیم مشتریان را به سوی شما بکشانند.

نکته بسیار مهمی که باید در اینجا اشاره کنیم؛ هزینه بسیار گران تولید عکس برای کسب وکارهای خانگی و حتی کسب وکارهای با قدمت بالا و پیروز بازار است. ممکن است در طول ماه برای توسعه برند خود نیاز به ده ها عکس داشته باشید و قطعا نمی توانید همه آن ها را از صفر تولید کنید.

دو دهه پیش، هر شرکت و گرافیستی برای خودش یک بایگانی عکس داشت. چندین دی وی دی یا هارددیسک که شامل هزاران عکس می شدند و با سر زدن به آن ها، عکس های با کیفیت مطابق نیاز را یافته و استفاده می کردند.

اما این روزها دیگر طراح و بازاریابی با بانک اطلاعاتی از عکس های آفلاین پیدا نخواهید کرد چون اینترنت و مهم تر از آن، سایت های استوک عکس کار را بسیار ساده کردند. کافی است شما یک سایت خوب منبع عکس بشناسید تا برای هر سوژه با یک جست وجوی کوتاه به چندین عکس با کیفیت بالا برسید و بعد دانلود کنید.

یک سایت اشتراک عکس کاملا رایگان

در حالی که غالب سایت های منبع عکس محدودیت های دانلود دارند یا باید هزینه اشتراک و عضویت در آن ها را بپردازید؛ سایت Unsplash به طور کامل رایگان است.

با اولین جست وجو در سایت Unsplash عاشق و معتاد آن می شوید. نخست اینکه شامل بخش های متنوعی مانند سفر، پوشاک، مد و لباس، کسب وکار، مردم، رویدادها و غیره است. البته، می توانید به سادگی یک موضوع را جست وجو کرده و ده ها عکس مرتبط با آن پیدا کنید.

عکس ها همه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رایگان هستند. شما هیچ محدودیتی برای دانلود عکس ها ندارید و این اجازه را به شما داده تا برای اهداف تجاری یا غیرانتفاعی عکس ها را ویرایش و تغییر دهید.

اخیرا، سایت Unsplash از سایت های دیگر اشتراک عکس مانند Getty Images و Shutterstock نیز محبوب تر شده و بایگانی آن شامل هزاران عکس

چگونه کسب درآمد می کنند؟

اگر با سایت های اشتراک عکس کار کرده باشید؛ خوب می دانید حتی اگر در تبلیغات و شعارهای خود نوشته باشید دانلود عکس ها رایگان است؛ باز هم محدودیت هایی دارید. مثلا، برای دانلود عکس در حجم و کیفیت بالا باید عضو شوید و مبلغی بپردازید یا تعداد دانلود عکس در ماه محدود است. فقط می توانید برخی عکس ها را دانلود کنید و برای بقیه باید هزینه خرید بپردازید.

اما در کمال تعجب سایت Unsplash واقعا رایگان است و شما هرگز نباید برای دانلود عکسی هزینه بدهید. این سوال پیش می آید که چگونه این سرویس هزینه های خود را تامین می کند و مدل کسب درآمد آن ها چگونه است؟

اگر کمی در سایت Unsplash گشت وگذار داشته باشید؛ جواب خود را پیدا خواهید کرد. این سایت از کسب وکارها هزینه ای دریافت می کند تا عکس محصولات شان را درون گالری ها و هزاران عکس دیگر قرار داده و به دست کاربران برساند.

یک روش بازاریابی ناب و تاثیرگذار برای کسب وکارهای کوچکی که به دنبال معروفیت برند خود هستند. تصور کنید عکس محصولات شما در سایت های مختلف، نشریات، کاوراستوری ها، شبکه های اجتماعی و صدها جای دیگر در وب دست به دست و استفاده شود؛ آن هم با کمترین هزینه و بدون درگیری مستقیم شما یا کارمندان کسب وکارتان!

در حالی که دنیای تبلیغات و بازاریابی در حال دگرگونی است؛ بهترین فرصت برای شرکت های تجاری است که می خواهند افزایش مشتری داشته باشند و برند آن ها بیشتر شناخته شود.

سایت Unsplash تنها منبع اشتراک عکس روی اینترنت نیست و چندین سایت دیگر هم عکس و ویدیوهایی با کیفیت به شما می دهند ولی غالبا همان محدودیت های گفته شده در بالا را دارند و باید مجوز عکس ها و ویدیوها را خریداری کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 756

به "چگونه برای هر موضوعی بهترین عکس های با کیفیت بالا و رایگان از اینترنت دانلود کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه برای هر موضوعی بهترین عکس های با کیفیت بالا و رایگان از اینترنت دانلود کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برای هر موضوعی بهترین عکس های با کیفیت بالا و رایگان از اینترنت دانلود کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید