تور دبی ارزان: چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟

به گزارش هولی، سوال چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟ اغلب مسافرانی که با تور دبی به این شهر زیبا سفر می نمایند معمولا به وسیله تورلیدر از فرودگاه به سمت هتل راهنمایی می شوند، اما اگر خودتان بلیط هواپیما دبی و محل اقامتتان را رزرو کردید و تصمیم دارید به تنهایی و بدون راهنما به دبی سفر کنید، قبل از سفر به دبی باید با مواردی آشنایی یابید که از جمله مهمترین آنها می توان به جهت فرودگاه دبی اشاره کرد. ابتدا باید بدانید که چه وسیله های حمل و نقلی در اطراف فرودگاه دبی وجود دارد که می توانید از آنها جهت رسیدن به مقصد خود استفاده نمایید. در سفر به دبی اولین مکانی که از این شهر زیبا شاهد خواهید بود فرودگاه می باشد که پس از رسیدن به آن باید خودتان را به هتل و یا مقصد خود برسانید.

تور دبی ارزان: چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ابتدا باید اندازه مسافت را بدانید که به همین منظور می توانید از مپ تلفن همراه استفاده نمایید و سپس می توانید وسیله نقلیه ای را انتخاب نمایید که هم کم هزینه تر بوده و هم بتوانید سریع تر خود را به مقصد برسانید چرا که پس از پرواز احتیاج به استراحت خواهید داشت. وسیله های حمل و نقل دبی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و مسئولین دبی به منظور سهولت بخشیدن به حمل و نقل مسافران وسیله های حمل و نقل بهتری را در فرودگاه بکار گرفته اند تا هیچ خللی در کار مسافران به وجود نیاید.

به همین منظور می خواهیم به سوال: چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟ پاسخی دقیق ارائه نماییم. در ادامه با ما باشید تا تمامی راه های حمل و نقل از فرودگاه دبی تا مرکز شهر را دانسته و برترین مورد را در سفر خود انتخاب نمایید.

مطالب مرتبط

17 مورد از لاکچری ترین های دبی را بشناسید

آنالیز راه های موجود در جهت فرودگاه دبی به مرکز شهر

در حالت کلی 3 راه مطمئن جهت رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه دبی خواهید داشت که این سه راه عبارتند از: مترو، اتوبوس و تاکسی. ابتدا باید بدانید که هزینه های حمل و نقل با هر یک از این وسایل نقلیه چه اندازه می باشد و سپس یکی از آنها را انتخاب نمایید. بی شک مترو و اتوبوس مقرون به صرفه ترین وسیله های نقلیه خواهند بود اما اندازه وقت بیشتری نسبت به تاکسی طلب خواهند نمود. در حالت کلی معقول ترین جواب برای چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟ استفاده کردن از مترو می باشد چرا که با استفاده از مترو می توانید با مقرون به صرفه ترین هزینه و کمترین زمان به مرکز شهر برسید. جهت حمل و نقل با اتوبوس از فرودگاه تا مرکز شهر دبی حدود 40 دقیقه زمان مورد احتیاج خواهد بود و هزینه ای حدود 2 دلار از شما اخذ خواهد شد.

حمل و نقل با مترو مقرون به صرفه تر بوده و حدود 6/1 دلار خواهد بود و زمان تقریبی آن نیز 25 دقیقه می باشد. اما تاکسی که گران ترین وسیله نقلیه به شمار می رود مدت زمان رسیدن به مرکز شهر را به حداقل خواهد رساند. تاکسی ها می توانند شما را در عرض 20 دقیقه به مرکز شهر برسانند اما باید بدانید که هزینه ای حدود 35 دلار باید به تاکسی بپردازید. توجه داشته باشید که تمامی وسیله های نقلیه ذکر شده در هر ساعت از شبانه روز در دسترس خواهند بود و می توانید به راحتی از هر کدام از آنها استفاده نمایید. اما کرایه ها را نیز در نظر داشته باشید، با اینکه حمل و نقل با تاکسی ساده ترین راه می باشد اما هزینه درخواستی تاکسی ها بسیار بالا خواهد بود.

استفاده از اتوبوس در جهت فرودگاه دبی

یکی از راه های حمل و نقل از فرودگاه دبی تا مرکز شهر اتوبوس می باشد که در این رابطه می توان گفت: اتوبوس ها یکی از برترین انتخاب ها جهت رسیدن به مرکز شهر دبی خواهند بود اما باید بدانید که اتوبوس را درست انتخاب نمایید. اتوبوس های فرودگاه دبی با شماره ای که بر روی شیشه خود چسبانده اند قابل تشخیص خواهند بود و می توانید شماره مورد نظر را بستگی به محل مقصد خود انتخاب نمایید. هزینه حمل و نقل با استفاده از اتوبوس به مرکز شهر دبی 2 دلار خواهد بود و جهت های دورتر هزینه ای بیشتر خواهند داشت.

در طول روز اتوبوس ها هر 7 دقیقه یکبار روانه مرکز شهر می شوند اما پس از ساعت 8 شب هر 20 دقیقه اتوبوس در دسترس خواهد بود. یکی از معایب حمل و نقل با اتوبوس را می توان احتمال گیر کردن در ترافیک دانست اما مزیت هایی که این وسیله نقلیه دارد سبب فراموش شدن این مورد خواهد شد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از اتوبوس را می توان کم هزینه بودن دانست و مزیت دیگر آن راحتی می باشد چرا که از برترین و مدرن ترین جایگاه ها در اتوبوس های فرودگاهی استفاده شده است.

استفاده از مترو

یکی دیگر از راه های حمل و نقل از فرودگاه دبی تا مرکز شهر استفاده کردن از مترو می باشد که آن را می توان برترین و بصرفه ترین روش حمل و نقل دبی دانست. مترو بی شک می تواند شما را در مدت زمان پایین تری به مقصد رسانده و هزینه کمتری نیز طلب خواهد کرد. به همین علت نیز انتخابی مناسب برایتان خواهد بود. مترو هایی که از فرودگاه دبی میگذرند خط قرمز و سبز هستند که مترو های خط قرمز به مرکز شهر حرکت می نمایند. هزینه مترو های دبی بر حسب تعداد ایستگاه ها محاسبه خواهد شد و هزینه حمل و نقل به مرکز شهر مبلغی حدود 6/1 دلار خواهد داشت. گفتنی است که با استفاده از مترو از ماندن در ترافیک رنج نخواهید برد و می توانید در کوتاه ترین زمان به مقصد برسید.

اما توجه داشته باشید که بعد از ساعت 9 امکان استفاده از مترو وجود نخواهد داشت و تنها عیب مترو را می توان همین مورد دانست. جهت سوار شدن به مترو نیز حداکثر 5 دقیقه معطلی خواهید داشت و حوصله تان به علت وجود دستفروش ها در داخل مترو سر نخواهد رفت و حتی می توانید بعضی از سوغاتی های خود را در مترو خریداری نمایید.

با استفاده از تاکسی

یکی از راه های حمل و نقل از فرودگاه دبی تا مرکز شهر را می توان تاکسی دانست اما این پاسخ برای کسانی برترین خواهد بود که هزینه آن برایشان مهم نباشد. ترانسفر های فرودگاهی را می توانید در هر ساعات از شبانه روز فعال مشاهده نمایید و می توانید بدون هیچگونه معطلی به آنها دسترسی داشته باشید. گفتنی است که تاکسی های فرودگاه به راحتی قابل تشخیص هستند و تمامی موارد ایمنی در نظر گرفته شده. رانندگان این تاکسی ها مورد تایید وزارت تاکسیرانی دبی بوده و می توانید با اطمینان خاطر از آنها استفاده نمایید.

تاکسی ها سریع ترین و گران ترین وسیله نقلیه جهت جابجایی از فرودگاه به مرکز شهر دبی خواهند بود اما هزینه حمل و نقل این جهت مبلغی حدود 36 دلار می باشد. چنانچه چمدان های زیاد در دست دارید و حمل و نقل آنها برایتان سخت است برترین انتخاب تاکسی خواهد بود و در صورت داشتن کودک خردسال نیز راحت ترین روش انتخاب تاکسی می باشد.

پاسخ هایی که به سوال چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟ داده شد امن ترین روش های حمل و نقل بودند و توصیه می گردد تنها از این وسیله های نقلیه جهت حمل و نقل استفاده نمایید.

منبع: دلتابان
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1913

به "تور دبی ارزان: چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: چه طور از فرودگاه دبی به مرکز شهر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید