پل معلق بریستول، انگلستان

به گزارش هولی، پل معلق کلیفتون ، بریستول ، انگلستان . پل معلق در سال 1864 افتتاح شد و یکی از شناخته‌شده‌ترین نمادهای این شهر در بخش غربی انگلستان است . Stretched در across Avon که مناظر زیبای شهر و رودخانه Avon را به خود می‌بالد ، برای اتومبیل‌ها ، دوچرخه سواران و عابران پیاده قابل‌دسترسی است .

پل معلق بریستول، انگلستان

این ساختمان توسط ویلیام هنری بارلو و جان Hawkshaw طراحی شده‌بود . با این حال ، دو برج که قرار بود از جزئیات مد روز مصر پیروی کنند ، با این حال بعد از بازبینی برنامه‌ریزی‌شده ، کاملا ً خشن باقی ماندند . امروزه یکی از جاذبه‌های معروف شهر بریستول است که میزبان Balloon Fiesta است . بنابراین تصاویر زیادی از بادکنک در حال پرواز در بالای پل وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
بریستول در میان جوانان مشهور به خاطر زندگی فرهنگی ، صحنه موسیقی و رفتار خوب خود محبوب است . در عین حال پل معلق کلیفتون باید یک‌بار در اینجا ببینید .
کی به آنجا بروی ؟
به طور معمول می‌توانید تمام سال از سایت بازدید کنید . با این حال ، در سال 2015 ، ساخت‌های 2015 از مارس تا اکتبر برگزار خواهند شد . بنابراین ، سیاست گاه ممکن است برخی از دیدگاه‌ها را پوشش دهد، اگر چه خود پل باز خواهد بود . Balloon Fiesta بین 6 تا 9 اوت امسال برگزار خواهد شد .
چطور به آنجا برسیم ؟
با اتوبوس از ایستگاه‌های مختلف در بریستول - حمل و نقل عمومی قابل‌دسترسی و استفاده آسان است .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 11

به "پل معلق بریستول، انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل معلق بریستول، انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید