پرونده بویان و شفر در دست آنالیز است ، شیخ دیاباته با اجازه کادر فنی به فرانسه سفر کرد

به گزارش هولی، قیم مدیر روابط بین الملل استقلال درباره پرونده های شاکیان این باشگاه توضیحاتی را بیان نمود.

پرونده بویان و شفر در دست آنالیز است ، شیخ دیاباته با اجازه کادر فنی به فرانسه سفر کرد

به گزارش ، کاظم قیم مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در خصوص پرونده بویان از فیفا خواستیم تا بخشی از طلب این بازیکن از محل درآمد های باشگاه پرداخت کند. هنوز فیفا جوابی به این درخواست نداده و فقط اعلام نموده مراحل اداری در حال اجرا است.

او درباره شرایط شفر گفت: شفر از باشگاه 550 هزار دلار طلب دارد. در نظر داشتیم با او توافق کنیم که هنوز چنین چیزی رخ نداده است. ما به دلیل بیماری کرونا نتوانستیم نزد شفر برویم.

او در خصوص سفر شیخ دیاباته به فرانسه گفت: شیخ دیاباته قبل از اینکه به ایران بیاید گفته بود برای تولد فرزندش در نظر دارد به کشورش بازشود. او از کادر فنی درخواست مرخصی کرد و مربیان به او مرخصی دادند. چهارشنبه هفته دیگر دیاباته به ایران باز می شود. کادر فنی با دیاباته همکاری کرد و به او مرخصی داد.

مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال درباره پادوانی گفت: پادوانی خواهان 9 میلیون دلار غرامت از استقلال شده است، اما ما هم از حق باشگاه دفاع می کنیم. او مهر ماه پارسال شکایت نموده و طبق قرارداد قرار بود 100 هزار دلار به پادوانی پرداخت کنیم و فیفا این رقم را تایید کرد. اکنون بعید می دانم دادگاه عالی ورزش رای فیفا را رد کند. ما از پادوانی شماره حساب خواستیم، اما او شماره ای به ما نداد و وکیل او بیان کرد شکایت جدیدی را به cas ارائه داده و درخواست غرامت 9 میلیون دلاری شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1099

به "پرونده بویان و شفر در دست آنالیز است ، شیخ دیاباته با اجازه کادر فنی به فرانسه سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده بویان و شفر در دست آنالیز است ، شیخ دیاباته با اجازه کادر فنی به فرانسه سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید