ویدیوی تست مقاومت زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را ببینید

به گزارش هولی، سامسونگ به تازگی ویدیوی تست مقاومت گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را منتشر نموده که نشان می دهد این محصولات برای اینکه استانداردهای مقاومتی لازم را دریافت نمایند، چه فرایندی را پشت سر می گذارند.

ویدیوی تست مقاومت زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را ببینید

سامسونگ به تازگی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را به بازار عرضه نموده و علاقه مندان به این محصولات هم می توانند هم اکنون برای خرید آن ها اقدام نمایند. اگرچه نمایندگان نو شرکت کره ای، چهارمین نسل از گوشی های تاشوی آن به حساب می آیند و در بخش های مختلف از جمله کیفیت ساخت در مقایسه با قبل بسیار بهتر شده اند، اما باز هم کاربران زیادی وجود دارند که از بابت مقاومت آن ها نگران هستند و این گوشی ها را انتخاب مطمئنی نمی دانند. اما سامسونگ با انتشار یک ویدیو کوشش نموده از لحاظ مقاومت، این نگرانی ها را کم کند.

در این ویدیو، فرایند تست مقاومت گوشی های تاشوی سامسونگ را شاهد هستیم. توجه داشته باشید این تستی است که خود سامسونگ روی محصولاتش انجام داده و شامل مراحلی نظیر تست سقوط ، خمیدگی و… نمی گردد. در این ویدیوی 100 ثانیه ای می بینیم که گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 تست هایی نظیر کیفیت کلیدهای فیزیکی، باز و بسته شدن و مقاومت در برابر نفوذ آب را پشت سر گذاشته اند.

سامسونگ در مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود هم به این موضوع اشاره داشته که جلب رضایت و اطمینان کاربران یکی از اهداف کلیدی این شرکت به شمار میرود و این تست ها را هم برای این انجام می دهد تا مطمئن گردد محصولاتش می توانند در برابر صدماتی که در طول روز ممکن است به آن ها وارد گردد، مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارند و کاربران را راضی نگه دارند.

نکته جالبی هم که در رابطه با این ویدیو وجود دارد این است که فرایند تست کاملا اتوماتیک و به وسیله ماشین اجرا شده و هیچ دخالتی از سوی نیروی انسانی نمی بینیم. برای مثال برای تست پنل پشتی گوشی زد فولد 4، می بینیم یک ماشین آن را نگه داشته و دیگری هم روی آن فشار وارد می نماید. سپس محصول وارد مرحله دیگری از تست می گردد تا تعیین گردد آیا با قلم S-Pen سازگاری دارد یا خیر. لمس، سنسور مجاورت و حتی سیم پیچ های مخصوص قابلیت شارژ بی سیم هم از جمله مواردی هستند که در تست های سامسونگ مورد آنالیز قرار می گیرند.

در نهایت هم مقاومت آن ها در برابر نفوذ آب آنالیز می گردد. یک حلقه گردان با دریچه های متعدد، آب را در زوایای مختلف، با فشار به سمت گوشی مورد نظر اسپری می نماید تا از مقاومت آن ها در برابر نفوذ آب به درون اطمینان حاصل گردد. تمام این تست ها در حالی روی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 اجرا شده که نسل نخست این گوشی ها یعنی گلکسی فولد که در سال 2019 راهی بازار شد، استاندارد مقاومتی خاصی نداشت و بسیاری از کاربران هم بعد از یک هفته، با مشکل خرابی نمایشگر روبرو می شدند.

شما می توانید ویدیوی تست مقاومت گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را در زیر دیدن کنید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2143

به "ویدیوی تست مقاومت زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویدیوی تست مقاومت زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را ببینید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی تست مقاومت زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید