هواداران آبی ها عصبانی تر از همیشه

به گزارش هولی، هواداران دوآتشه تیم فوتبال اینتر ملقب به کوروا نورد، نسبت به عملکرد پرفراز و نشیب تیم شان در فصل جاری واکنش نشان دادند. آنها اخراج سیمونه اینزاگی را صرفاً راهکار واقعی برای حل مسائل این تیم نمی دانند و به بازیکنان نراتزوری هم هشدار دادند. آینده حرفه ای اینزاگی در اینتر هرگز به اندازه هفته های اخیر زیر سؤال نبوده است. اینتر تحت هدایت او در فصل جاری سه شکست در سری آ ایتالیا متحمل شده و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم در ورزشگاه سن سیرو مغلوب بایرن مونیخ شد و همین باعث ایجاد تردید در بین هواداران اینتر در مورد شایستگی او برای ادامه کار به عنوان سرمربیگری این تیم شده است.

هواداران آبی ها عصبانی تر از همیشه

در بخشی از بیانیه هواداران دوآتشه اینتر آمده است: وقتی نگاهی کلی به واقعیت داشته باشیم، شرایط برای گفتن یک اینزاگی اخراج ساده و عجولانه بسیار پیچیده است. زمان برای مدارا به خاتمه رسیده است! مربی مطمئناً اشتباهاتی داشته است اما هیچ بهانه ای برای بازیکنان وجود ندارد، بازیکنانی که از زمان های بسیار قدیم همیشه در این موقعیت ها غوطه ور بوده اند و نفس خود را مقدم بر گروه می دانند.

در ادامه بیانیه کوروا نورد آمده است: این برای ما غیرقابل قبول است. پس از تعطیلات لیگ و خاتمه بازی های ملی، باید تغییراتی ایجاد شود. هرکس باید با مسؤلیت های خود روبه رو شود. ما همه با هم می جنگیم و باید با هم از این شرایط خارج شویم. حالا ما منتظریم.

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2157

به "هواداران آبی ها عصبانی تر از همیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران آبی ها عصبانی تر از همیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید