مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی گوشی های هوشمند تا رکوردشکنی مایکروسافت اکسل

به گزارش هولی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی گوشی های هوشمند تا رکوردشکنی مایکروسافت اکسل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بعضی از برنامه های شرکت مایکروسافت بین کاربران بسیار محبوب هستند و بارها و بارها در دستگاههای مختلف نصب می شوند. برنامه مایکروسافت اکسل نیز یکی از همین برنامه ها است که اخیرا در پلی استور رکورد شکنی نموده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه امنیت اندرویدی موسوم به پروجکت زیرو در جدیدترین آنالیز های خود دریافتند که تعداد زیادی از گوشی های هوشمند در معرض خطر هک شدگی قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت اپل یکی از محبوب ترین گجت های هوشمند بین کاربران محسوب می گردد. با این وجود بعضی از کاربران تعدادی از ساده ترین قابلیت های این ساعت را نمی دانند و یکی از ساده ترین قابلیت ها بزرگنمایی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی پیش که در ماه ژوئن دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی به بازار چین عرضه شد ، دارای NFC و میکروفون بود. با این حال ، نوع جهانی آن که با نام می اسمارت بند 4 وارد بازار شد فاقد این ویژگی ها بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 461

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی گوشی های هوشمند تا رکوردشکنی مایکروسافت اکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقص امنیتی گوشی های هوشمند تا رکوردشکنی مایکروسافت اکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید