مدل جا گلدانی شیک و زیبا مناسب دکوراسیون آپارتمان ها

به گزارش هولی، گیاهان هیچگاه از اطراف ما انسان های دور نمی شوند و همه سعی می کنیم حتی یک عدد گیاه و گلدان هم که شده در یکی از اتاق های منزل خود نگاه داریم. به همین علت انتخاب مدل جا گلدانی که به شیوه ای مناسب گیاهان و گلدان های ما را بنمایش بگذارد و در عین حال زیبایی خود گل را هم دو چندان کند موضوعی مهم خواهد بود. امروزه استفاده از گل و گیاه در داخل منازل با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است و علاقه مردم به نگهداری از گونه های مختلف گل و گیاه هیچوقت به میزان زمان حاضر نبوده است.

مدل جا گلدانی شیک و زیبا مناسب دکوراسیون آپارتمان ها

به همین علت وجود مدل گلدان های شیک در مدل های متنوع ایستاده، دیواری و زمینی در مرکز توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. در حقیقت تنها چیزی می تواند از خود گیاه زیباتر بنظر آید، همین نحوه بنمایش گذاشتن آنها در مکان های مخصوص خواهد بود. در این مطلب با تعدادی از جدیدترین و زیباترین مدل های جا گلدانی آشنا خواهید شد که تاثیر زیادی بروی شیک نشان دادن دکوراسیون داخلی منازل مسکونی خواهند داشت. همانطور که مشاهده می کنید بعضی از این جا گلدانی های ایستاده از ایده هایی بسیار ساده نشئت گرفته اند.

بعضی از آنها فقط یک چهارپایه چوبی ساده هستند که دارای ارتفاعی زیاد بوده و گلدانی بر روی آن قرار می گیرد. این شیوه طراحی می تواند نوعی دکوراسیون ساده و البته زیبا را در هر جایی از منزل ایجاد کند بدون اینکه احتیاج داشته باشید تا هزینه هایی هنگفت برای تغییرات صرف کنید. بعضی دیگر مدلها از لوله های مسی براق که دارای چندین خم زیبا در کنار هم هستند تشکیل شده اند که می توان گلدان یا گلدان هایی را بر روی آنها قرار داد. این مدل جا گلدانی می تواند زیبایی بسیار جذابی به محیط بخشیده بعلاوه طول عمر و مقاومت آن هم به سبب استفاده از لوله های مسی، بسیار بیشتر از سایر مواد است.

انواع مدل جا گلدانی را می توانید در تصاویری که در انتهای این مطلب درج شده مشاهده کنید. سعی شده تا برترین و بروزترین جا گلدانی های داخلی و خارجی به تصویر کشیده گردد تا بتوان از بین آنها برترین را انتخاب و استفاده کرد.بعلاوه به راحتی می توان به یاری این تصاویر، نوع فرم و دکوراسیون ایجاد شده به وسیله این جا گلدانی ها را که قبلاً تست شده مشاهده و سپس در صورت تمایل از یک یا چند عدد از آنها استفاده کرد.

می توانید بعضی از آنها را در گوشه ای از بهارخواب و یا بالکن قرار داده و تعدادی گلدان بر روی آن بگذارید. بعلاوه دهها این مدل جا گلدانی هم وجود دارد که به سبب جمع و جور و زیبا بودن می توان آنها را در بین مبل های هال-پذیرایی قرار داده و گلدانی زیبا را بر روی آن جا داد.

یکی از برترین گزینه ها برای جا گلدانی ها استفاده از مدل هایی با پایه های هندسی می باشد. پایه های هندسی یک ویژگی نمایان در جا گلدانی ها بحساب می آیند و در چیدمان یک اتاق بی نهایت زیبا خود را نشان خواهند داد. اگر در پی مدل های خلاقانه تر می گشت شاید جا گلدانی هایی که طرحی شبیه به سه پایه یک دوربین عکاسی را دارند برترین گزینه برای شما باشند. این پایه ها به وسیله نوعی آهن پودر شده ساخته شده اند و از لحاظ زیبایی و استحکام در نوع خود برترین هستند. مسلما قرار دادن هر گلدانی بروی این پایه از سبک های کلاسیک گرفته تا مدل های مدرن و امروزی همگی زیبایی خود گیاه را بیشتر از آنچه که هست جلوه می دهند.

بعضی از مدل های جا گلدانی هم دقیقاً مختص فضای حیاط طراحی می شوند و استفاده از آنها در کنج فضای داخلی منزل، خیلی هم جالب نخواهد بود. بهتر است در انتخاب جا گلدانی دقت کنیم و برترین را برای برترین طراحی انتخاب کنیم.

منبع: اتاق
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1796

به "مدل جا گلدانی شیک و زیبا مناسب دکوراسیون آپارتمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جا گلدانی شیک و زیبا مناسب دکوراسیون آپارتمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید