مانچینی:ما مُشتی احمقیم!

به گزارش هولی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از شکست تیمش برابر ناپولی و حذف از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، خود و شاگردانش را احمق توصیف کرد.

مانچینی:ما مُشتی احمقیم!

با ارزانترین تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر با دریافت یک گل در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم بازی خود در خانه ناپولی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و فرصت صعود به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را از دست داد که این موضوع خشم و نارضایتی روبرتو مانچینی را در پی داشت.

مانچینی در سرانجام این بازی به شبکه رای اسپورت گفت: زبانم بند آمده است. هر طور فکر می کنم می بینم که نمی گردد به این شیوه گل خورد، واقعاً نمی گردد. همه چیز تمام شده بود و فقط 30 ثانیه مانده بود تا بازی تمام گردد. تا آن زمان عملکرد تیم خوب بود اما به جای آنکه گل بزنیم گل خوردیم.

گل دقیقه آخری ناپولی با پرتاب اوت فاوزی غلام که آندره آ رانوکیا، مدافع اینتر را غافلگیر کرد و با ضربه تمام کننده ایگواین به ثمر رسید.

مانچینی اضافه نمود: فقط یک چیز برای گفتن دارم و آن اینکه ما مشتی احمق هستیم. ما به اندازه کافی خوب بازی می کنیم اما ناگهان احمق می شویم و گاهی اوقات افتضاح بازی می کنیم. دریافت گلی شبیه این واقعاً مزخرف است. به نظر شما نیست؟ ایگواین هم به اندازه کافی هوشمندانه و باتجربه عمل کرد چون او اول از همه فهمید که توپ به کجا خواهد رفت و خیز برداشت در حالی که 5 بازیکن ما آنجا حضور داشتند. نباید چنین گلی دریافت می کردیم.

اینتر با کنار رفتن از جام حذفی ایتالیا، بهترین شانس خود را برای کسب سهمیه حضور در لیگ اروپای فصل آینده از دست داد. مانچینی توضیح داد: حتی آخرین باری که تیمم 3 بازی متوالی اش را باخت به یاد نمی آورم. شاید 10 سال پیش بوده باشد. گلی که خوردیم واقعاً مرا به هم ریخته است اما حداقل از یک بابت خوشحالم و آن این است که ما تبدیل به یک تیم شده ایم. ما داریم فوتبال بازی می کنیم، همان کاری که برابر ساسولو انجام دادیم و به خاطر اشتباه مان باختیم. اشتباه امشب مان اما واقعاً شوک آور بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 467

به "مانچینی:ما مُشتی احمقیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی:ما مُشتی احمقیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید