علت آتش زدن مرد شیرازی در آپارتمانش اعلام شد ، شرایط جسمی مصدومان

به گزارش هولی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با تایید ویدئوی منتشر شده که در آن یک مرد در آپارتمانش از سوی یک مهاجم به آتش کشیده می گردد، درباره علت این حادثه و شرایط جسمی مصدومان شرح داد.

علت آتش زدن مرد شیرازی در آپارتمانش اعلام شد ، شرایط جسمی مصدومان

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رکنا، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس امروز (آدینه 21 شهریور) در شرح علت حادثه آتش سوزی روز گذشته در شهر جدید صدرا گفت: براساس گزارش ماموران پلیس اعزامی به محل حادثه، درگیری بر سر ارث، بین اعضای یک خانواده منجر به آتش سوزی و مصدوم شدن 2 نفر شده است.

محمدی با یادآوری اینکه فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به همین حادثه بوده است، گفت: در این حادثه یکی از پسران خانواده با مراجعه به منزل برادرش با استفاده از مواد اشتعالزا خانه را به آتش می کشد.

معاون پلیس فارس با یادآوری اینکه شرایط جسمی مصدومان رضایت بخش گزارش شده است، گفت: عامل وقوع حریق، متواری است و کوشش برای دستگیری او ادامه دارد.

محمدی با اشاره به فعال بودن مراکز مشاوره در کلانتری ها، از شهروندان درخواست کرد که در زمان بروز اختلاف، قبل از هر اقدامی، از نظرات مشورتی تخصصی مشاوران پلیس بهره مند شوند.

  • ویدئوی این حادثه وحشتناک را اینجا ببینید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1142

به "علت آتش زدن مرد شیرازی در آپارتمانش اعلام شد ، شرایط جسمی مصدومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت آتش زدن مرد شیرازی در آپارتمانش اعلام شد ، شرایط جسمی مصدومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید