صدور گواهی استاندارد کیفیت خدمات برای 7 هتل در اصفهان

به گزارش هولی، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان از صدور گواهی استاندارد کیفیت برای هفت هتل در استان اطلاع داد.

صدور گواهی استاندارد کیفیت خدمات برای 7 هتل در اصفهان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حیدر صادقی، امروز 11 مردادماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به لزوم افزایش کیفیت خدمات رسانی به گردشگران این طرح از سال 1398 شروع و کمیسیون درجه بندی تأسیسات گردشگری استان نسبت به استانداردسازی خدمات رسانی به گردشگران توسط واحدهای اقامتی کار خود را از سال گذشته شروع کرد.

او اضافه کرد: در چهار ماه نخست سال جاری، پیروز به استانداردسازی کیفیت خدمات هفت هتل در استان شدیم که این امر نسبت به سال گذشته از افزایش 4درصدی برخوردار بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان در مورد ادامه این فرایند تأکید کرد: با توجه به اینکه واحدهای اقامتی یکی از اصلی ترین حوزه ها در چرخه خدمات رسانی به گردشگران به شمار می رود، امید داریم تا با ادامه این فرایند تا سرانجام سال جاری مدیران 90 درصد از هتل های اصفهان بتوانند گواهی استاندارد و کیفیت خدمات را دریافت نمایند.

او با اشاره به اینه استانداردسازی کیفیت خدمات هتل ها نقش مهمی در توسعه گردشگری ایفا می نماید، گفت: در حال حاضر 80 هتل در سطح استان آماده نموده ایم تا در قالب این طرح استاندارد کیفی خدمات خود را افزایش دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1165

به "صدور گواهی استاندارد کیفیت خدمات برای 7 هتل در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور گواهی استاندارد کیفیت خدمات برای 7 هتل در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید