صدور بیش از 17 هزار بارنامه در شهرستان ملایر

به گزارش هولی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از صدور 17 هزار و 884 بارنامه از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان اطلاع داد.

صدور بیش از 17 هزار بارنامه در شهرستان ملایر

سیداسماعیل صفوی زاده، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر در مصاحبه با خبرنگار از با اشاره به انجام 7 هزار و 688 مورد سفر درون و برون شهری و جابجایی 87 هزار و 738 مسافر، افزود: صدور 86 برگه ترافیک و صدور 56 برگه اضافه تناژ، از دیگر اقدامات اجرا شده این اداره از ابتدای سال تاکنون بوده است.

وی در ادامه از توزیع 6 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان بخش حمل و نقل توسط انجمن صنفی رانندگان تاکنون اطلاع داد و گفت: این تعداد لاستیک حواله ای در مدت چند دوره بین رانندگان حمل و نقل جاده ای این شهرستان توزیع شده است.

صفوی زاده به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت پروژه مجتمع خدماتی ایران زمین در حاجی آباد و پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساخت پروژه مجتمع خدماتی رفاهی طلوع در حسین آباد اشاره نمود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مجتمع خدماتی رفاهی اسلام آباد و پیشرفت فیزیکی 60 درصدی ساخت مجتمع خدماتی رفاهی آورزمان، افزود: سال جاری 10 مورد بازدید کمیته ای از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با حضور نمایندگان ادارات بهداشت، میراث فرهنگی و گردشگری داشته ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با اشاره به اینکه بازدید از ترمینال ها و مجتمع های بین راهی و خدماتی روزانه انجام می گردد افزود: هم اکنون هفت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در ملایر فعالیت دارند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 211

به "صدور بیش از 17 هزار بارنامه در شهرستان ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از 17 هزار بارنامه در شهرستان ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید