شوک فیفا به نماینده عربستان، النصر همواره شاکی پایان محروم شد

به گزارش هولی، روزنامه الریاضیة عربستان اطلاع داد که فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، باشگاه النصر را به علت بدهی های اقتصادی، از جذب بازیکن تازه محروم نموده است.

شوک فیفا به نماینده عربستان، النصر همواره شاکی پایان محروم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الریاضیة عربستان اطلاع داد که فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، باشگاه النصر را از ثبت قرارداد بازیکنان نوش منع نموده است و این تیم تا زمان پرداخت بدهی های خود، قادر به جذب و استفاده از بازیکنان نو خود از جمله اندرسون تالیسکا و وینسنت ابوبکر نیست.

این روزنامه مدعی شد که باشگاه النصر به علت عدم پرداخت بدهی خود به باشگاه فنرباغچه در ازای انتقال جولیانو دی پائولا و بعلاوه پرداخت نکردن مطالبات 1.6 میلیون یورویی باشگاه گالاتاسرای پس از جذب مایکون پریرا، از ثبت قرارداد بازیکنان نو خود منع شده است.

بندر العتیبی خبرنگار عربستانی در توئیتر خود گفت که مسلی آل معمر رئیس باشگاه النصر در نظر دارند کلیه حقوق اقتصادی باشگاه های فنرباغچه و گالاتاسرای را پرداخت نمایند و این مسئله در اولویت کارهای مدیریت این باشگاه قرار گرفته است.

قابل ذکر است که دو باشگاه ترکیه ای پس از شکایت از النصر در دادگاه های بین المللی پیروز شده و حالا آنها باید تا قبل از خاتمه بازار جابجایی این بدهی ها را که نزدیک به 130 میلیون ریال سعودی (962 میلیارد تومان) است، پرداخت نمایند.

النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. ملاقات دو تیم در تاریخ 23 شهریور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1725

به "شوک فیفا به نماینده عربستان، النصر همواره شاکی پایان محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک فیفا به نماینده عربستان، النصر همواره شاکی پایان محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید