تور هند ارزان: روسیه اجازه فراوری آخرین مدل اسلحه کلاشینکف را به هند داد

به گزارش هولی، دولت روسیه طی قراردادی که دیروز با هند منعقد کرد، اجازه فراوری آخرین مدل اسلحه کلاشینکف را به آن کشور داد.

تور هند ارزان: روسیه اجازه فراوری آخرین مدل اسلحه کلاشینکف را به هند داد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس قراردادی که دیروز بین روسیه و هند بسته شد، هندی ها از این پس می توانند آخرین مدل اسلحه کلاشینکف با نام آکا 203 را فراوری نمایند.

به گزار تاس، بر اساس این قرارداد، طرف هندی اجازه پیدا کرد تا 600 هزار قبضه از کلاشینکف تازه را فراوری کند. این قرارداد چند روز مانده به سفر رسمی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دهلی نو و ملاقات با نخست وزیر این کشور بسته شده است.

ولادیمیر لپین، مدیرعامل شرکت کلاشینکف گفته که این همکاری بخشی از ایجاد یک شرکت خصوصی هندی ـ روسی برای فراوری اسلحه است که فصل تازهی را در همکاری های نظامی و فنی بین دو کشور باز می نماید.

وی طی مصاحبه ای گفت: طی سه سال گذشته کارشناسان هندی و روسیه اقدامات زیادی را در راستای پایین آوردن هزینه و بعلاوه بهبود پارامتر های فنی در راستای فراوری این سلاح در پیش گرفته اند. حالا که این قرارداد امضاء شده ما آماده فراوری این مدل پیشرفته کلاشینکف در شهر کوروا هستیم.

نسخه تازه کلاشینکف 300 متر برد مؤثر داشته و وزن آن کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1912

به "تور هند ارزان: روسیه اجازه فراوری آخرین مدل اسلحه کلاشینکف را به هند داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: روسیه اجازه فراوری آخرین مدل اسلحه کلاشینکف را به هند داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید