طراحی سایت: راه اندازی وب سایت منظر باستان شناسی ساسانی فارس

به گزارش هولی، وب سایت منظر باستان شناسی ساسانی فارس به دو زبان انگلیسی و فارسی راه اندازی شد.

طراحی سایت: راه اندازی وب سایت منظر باستان شناسی ساسانی فارس

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وب سایت منظر باستان شناسی ساسانی فارس به آدرس www.salfbase.com راه اندازی شد. مرکز طراحی وب سایت پانومن، این وب سایت دو زبانه فارسی و انگلیسی را ایجاد نموده است.

هدف از راه اندازی این وب سایت، معرفی آثار برجای مانده از دوره ساسانی در استان فارس و با موضوع مراکز فعالیت ساسانیان در شهرهای فیروزآباد، بیشاپور (کازرون) و سروستان بوده و پیش درآمدی بر ثبت جهانی این محور تاریخی درسال 2018 سازمان یونسکو است.

پرونده منظر باستان شناسی ساسانی فارس شامل مجموعه ای از جمله کاخ، شهر و غار است که سه سال کار پژوهشی و کارشناسی روی آن صورت گرفته است، بعلاوه گفتنی است که این عملیات پژوهشی و کارشناسی به وسیله تیم مجرب باستان شناسان، مستندسازان و محققان، با مدیریت معاونت میراث فرهنگی به اتمام رسیده است.

بنا به نظر محققان دوره تاریخی، ساسانیان مبتکر اصول شهرسازی و معماری هستند که معماران در این دوره، با ساختن طاق های گنبدی و تالارهای وسیع بدون ستون و بعلاوه ساخت طاق های آجری به جای پوشش مسطح و چوبی جلوه ای نو را به نمایش درآورده اند.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2034

به "طراحی سایت: راه اندازی وب سایت منظر باستان شناسی ساسانی فارس" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سایت: راه اندازی وب سایت منظر باستان شناسی ساسانی فارس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: راه اندازی وب سایت منظر باستان شناسی ساسانی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید