خدمات شیشه بری آنلاین تهران

به گزارش هولی، از آنجایی که در خانه همه ما شیشه ها نقش حفاظ و یا زینتی را دارند حتما می دانید که ممکن است مشکلاتی برای آن ها پیش آید که بارزترین آن ها شکشتن و به ترتیب ترک خوردن آن می باشد.

خدمات شیشه بری آنلاین تهران

البته فراموش نمی کنیم که تعویض شیشه برای تغییرات نمای محیط هم جز خدمات شیشه بری سیار محسوب میگردد.

استفاده از شیشه های رنگی که این روزها بسیار باب شده است و همچنین تعویض شیشههای شکسته و ترک خورده و یا قدیمی ما را به این فکر می اندازد که ساده ترین راه برای انجام این کار چیست و هزینه این خدمت چگونه محاسبه می گردد؟ در ادامه به شیشه بری سیار و چگونگی محاسبه هزینه ها و دستمزد شیشه بر به صورت کامل اشاره خواهیم کرد.

خدمات شیشه بری

  • فروش و نصب انواع شیشه
  • نصب و تعمیر شیشه سکوریت
  • نصب درب شیشهای
  • رگلاژ انواع درب شیشهای
  • تعمیرات درب شیشهای
  • نصب پارتیشن شیشهای
  • حمل شیشه به صورت تخصصی (حتی فاصلههای کم)
  • ساخت ویترین شیشهای
  • تعمیرات شیشه میرال
  • ارائه قیمت روز شیشه سکوریت

اقدام به شیشه بری چگونه صورت می گیرد؟

همانطور که می دانید امروزه دسترسی به هر امری بسیار ساده است و با کمترین زمان میتوانیم خدمات آنلاین مربوط به مشکل خود را جستجو کنیم؛ باید بگوییم که برای این امر نیز به راحتی میتوانیم از شیشه بری سیار استفاده کنیم.

شیشه بر به مکان مورد نظر شما خواهد آمد و با اندازه گیری دقیق و نصب شیشه نیاز شما را رفع خواهد نمود. اما شاید کنجکاو باشید که شیشه برها چگونه اندازه گیری دقیق را انجام میدهند؟! کافی است مبحث بعدی را نگاهی بیندازید.

اندازه گیری دقیق شیشه

فرقی نمیکند که بخواهید کدام قسمت از خانه خود را با شیشه تزیین کنید و یا کدام قسمت را تعویض کنید، فقط کافی است طول درب یا پنجره خود را در عرض آن ضرب کنید.

اما در این میان اگر خودتان قصد اندازه گیری دارید باید به چهارچوب درب و پنجره دقت کنید که اندازه دقیق را بدست آورید.

طبق تجربه در نظر داشته باشید که اگر سررشته ای از این امور ندارید بهترین کار درخواست خدمت از یک فرد متخصص میباشد در غیر این صورت میتوانید خودتان به راحتی اقدام کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

حال به مهمترین قسمت یعنی قیمت شیشه بری سیار می رسیم به آن اشاره کاملی خواهیم کرد.

قیمت روز شیشه سکوریت

یکی از رقابتی ترین موارد در صنعت شیشه و آینه، قیمت روز شیشه سکوریت است. از آنجایی که شیشه سکوریت در خدمات نصب شیشه خیلی پرطرفدار است و مصرف بسیار زیادی در این خدمت دارد، هزینه های شیشه سکوریت تاثیر بسیار زیادی (بخوانید عمده هزینه) در قیمت تمام شده نصب و یا ساخت شیشه (ویترین، شیشه رو میزی، پارتیشن، درب و پنجره و...) دارد.

به وسیله لینک بالا در سایت استاده امکان مشاهده لیست قیمت روز انواع شیشه سکوریت سکوریت 10 میل، 6 میل تا 12 میل را خواهید داشت.

هزینه شیشه بری به صورت سیار چقدر است؟

برای این قسمت فرمولی را در نظر داشته باشید تا همواره به راحتی بتوانید قیمت ها را محاسبه کنید:

طبق مطلب قبل زمانی که برای اندازه گیری دقیق اقدام میکنید باید قیمت شیشه مورد نظر را نیز در آن ضرب کنید؛ درواقع به طور کلی طول، عرض و قیمت شیشه را در هم ضرب کنید تا هزینه نهایی شیشه بری حاصل گردد.

به چند مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شیشه ای به ابعاد 10 متر در 4 متر دارید و شیشه ای با قیمت هر متر 110.000 تومان انتخاب نموده اید برای محاسبه قیمت شیشه به این صورت عمل نمایید:

4*10*110.000=4.400.000 تومان

اما توجه داشته باشید که این مبلغ تنها هزینه شیشه است و باید دستمزد شیشه بر را نیز به آن اضافه کرد که در ادامه عواملی که بر دستمزد شیشه بر تاثیر میگذارد خواهیم گفت.

دستمزد شیشه بر چقدر است؟

باید در نظر داشته باشید عوامل مختلفی میتواند بر هزینه دستمزد تاثیرگزار باشد از جمله:

  • تمامی شیشه برها که به صورت سیار ویا آنلاین فعالیت می نمایند، موظف هستند به صورت رایگان اقدام به بازدید از محل و اندازه گیری شیشه های شما بنمایند.
  • طول محل رفت و آمد نصاب تا مقصد
  • نوع شیشه انتخابی از جانب مشتری (بعضی از شیشه ها اجرت نصب بیشتری دارند چون ظریف تر می باشند.)
  • میزان تجربه شیشه بر (هرچقدر حرفه ای تر باشد ممکن است اجرت نصب بیشتری دریافت کند.)
  • میزان سختی کار (هرچقدر مدل مکان مورد نظر برای نصب شیشه سخت تر باشد اجرت بیشتری دریافت میگردد.)
  • نوع شیشه (لمینت و سکوریت بودن، دوجداره یا تک جداره بودن آن بسیار مهم است. به طور مثال برای شیشه های دوجداره هزینه بیشتری دریافت میگردد.)

حتما این مورد را درنظر بگیرید زمانی که اقدام به انجام این خدمت از جانب متخصص میکنید، قبل از آغاز به کار در خصوص میزان دستمزد و هزینه نهایی آن به توافق برسید و بعد از آن اجازه آغاز دهید.

چرا قیمت شیشه بری باهم متفاوت است؟

اگر شما تجربه این خدمت را داشته باشید حتما از چند متخصص درخواست یاری نموده اید اما با قیمت های متفاوتی روبرو شده اید. دلیل این تفاوت قیمت به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه شرح خواهیم داد:

با یک مثال به این مبحث میپردازیم فرض کنید با یک شیشه بر سیار تماس گرفته اید و درخواست خدمت داده اید اما پس از قیمت گیری با هزینه نسبتا بالاتری روبرو شده اید. باید در نظر داشته باشید اگر راستا رفت و آمد نصاب به محل مورد نظر شما دورتر باشد طبیعی است که هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

همچنین یراق آلاتی که در حین نصب استفاده میگردد برروی هزینه تاثیرگزار است. به این صورت که اگر از یراق آلات درجه یک استفاده گردد هزینه بیشتری از جانب نصاب دریافت میگردد.

نکته دیگر که بسیار مهم است ابزاری است که حین کار از آن ها باید استفاده گردد. نوع ابزار مصرفی در کاهش و افزایش هزینه ها موثر است. اما نباید از این نکته قافل شد که این تفاوت قیمت بین شیشه برها نباید غیر متعارف باشد و انصاف را باید نظر داشته باشند.

چگونه شیشه برش داده می گردد؟

اگر قرار است شیشه ای را در منزل یا هرجای دیگر برش دهید و خودتان دست به کار شوید پیشنهاد میکنیم این قسمت را از دست دهید. برای این کار مراحل زیر را در نظر بگیرید:

  1. یک فضای مناسب که دارای کفپوش سرامیک، پارکت یا موزاییک باشد تا به راحتی بتوان در انتها کار کف را تمیز نمود.
  2. میز مناسب و صافی را داشته باشید یا سطح صافی که بتوانید شیشه را برروی آن قرار دهید.
  3. به الماس شیشه بری نیاز دارید. اگر برش صافی را مد نظر دارید میتوانید نوع مدادی آن را تهیه کنید و از آن بهره ببرید. اما اگر قصد برش منحنی را دارید میتوانید از الماس شیشه بر پیستولی بهره ببرید.
  4. حال در این مرحله میتوانید سطح شیشه را با روغن شیشه بری چرب کنید. دقت داشته باشید که به مقدار کمی این چربی روی سطح تشکیل گردد.
  5. نوبت به اندازه گذاری دقیق روی سطح شیشه است که میتوانید این کار را با ماژیک هایی که از روی شیشه پاک میشوند انجام دهید.
  6. حالا سطح شیشه را با الماس برش دهید. این کار را از طرفی که سطح را روغن کاری کردید انجام دهید.
  7. به احتمال زیاد کار تمام است و شیشه برش میخورد اما اگر شیشه جدا نشد میتوانید چند ضربه بسیار آرام به شیشه وارد کنید تا از هم جدا گردد.
  8. در مرحله آخر با استفاده از سمباده مناسب لبه های کار را صاف و بی خطر کنید.
  9. کار تمام است. مراقب شیشه های خرد شده باشید و با جارو برقی آن ها را از کف و سطح میز پاک جمع کنید.

دقت داشته باشید که این مراحل برای شیشه های سکوریت اصلا توصیه نمیگردد.

چه نوع شیشه ای بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید بپرسیم شیشه را برای چه کاری میخواهید؟ اصولا برای هر قیمت از خانه یا محل کار نوع خاصی از شیشه را استفاده مینمایند که در زیر به بعضی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

شیشه های سکوریت: این شیشه ها نسبت به سایر شیشه های دیگر بسیار مستحکم می باشند و با آرامش میتوانید از آن ها در محل های پر رفت و آمد نیز بهره ببرید. امروزه از این نوع شیشه برای طبقات یخچال نیز استفاده میگردد.

شیشه های لمینت: که از چندین لایه تشکیل شده اند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. ویترین مغازه ها، درب فروشگاه ها و ...

شیشه های دوجداره: این نوع شیشه ها بیشتر برای پمجره ها استفاده میشوند تا از ورود صدا به فضای داخلی جلوگیری گردد. باید متذکر شد که از این نوع شیشه برای عایق صوتی در شرکت های مدرن بسیار استفاده میگردد.

شیشه های رنگی: از دسته شیشه هایی هستند که حتما در خانه های قدیمی آن ها را دیده اید. ضخامت و ظرافت آن در دسته شیشه های لمینت قرار میگیرد. از این شیشه ها برای کافه ها و رستوران هایی که به صورت سنتی کار دیزاین دارند استفاده میگردد. همچنین برای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار هواداران خاص خود را دارد.

شیشه های طرح دار: از این شیشه ها برای قسمت هایی از خانه یا محل هایی که نباید دید داشته باشند استفاده میگردد.

شیشه های ساده: که از این مدل در بیشتر مکان ها میتوان دید و از لحاظ ضخامت بسیار ضعیف می باشد.

منبع اطلاعات درج شده در این صفحه خدمات آنلاین استاده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1346

به "خدمات شیشه بری آنلاین تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات شیشه بری آنلاین تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید