خبرنگاران پرسپولیس به دنبال تساوی در برابر النصر؛ بازگشت به دوحه بعد از 24 سال

به گزارش هولی، تهران- خبرنگاران- پرسپولیس و النصر برای چهارمین بار باید به مصاف هم بروند و پس از 24 سال بازهم دوحه میزبان جدال آنهاست.

خبرنگاران پرسپولیس به دنبال تساوی در برابر النصر؛ بازگشت به دوحه بعد از 24 سال

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 دقیقه فردا(شنبه) باید به ملاقات هم بفرایند.

این، چهارمین رویارویی سرخپوشان تهرانی با نماینده عربستان است. در سه بازی قبلی 2 برد نصیب تیم عربستانی شده و یک پیروزی به پرسپولیس رسیده است.

اولین بازی 2 تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا در فصل 1997-1996 بود. جایی که در دوحه قطر تیم عربستانی با نتیجه سه بر 2 از سد پرسپولیس گذشت. در آن مسابقه اوهنی کندی مهاجم غنایی النصر هر سه گل تیمش را به ثمر رساند و در سوی مقابل ادموند بزیک و خداداد عزیزی زننده 2 گل پرسپولیس بودند. با این وجود در سرانجام پرسپولیس از گروه بالا رفت و النصر به خانه برگشت.

این 2 تیم به مصاف هم نرفتند تا اینکه در سال 2015 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا به پست هم خوردند. بازی رفت در ریاض با رجحان پرگل و سه بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید. میرزجفسکی، استویانوف و علی راهب برای النصر پیروز به گلزنی شدند. با این وجود در بازی برگشت پرسپولیس با تک گل مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی توانست به پیروزی دست پیدا کند و شکست دور رفت را جبران کند.

حالا بعد از حدود پنج سال بار دیگر این 2 تیم به مصاف هم می فرایند و به سان 24 سال قبل بازهم پیکارشان در زمینی بی طرف و مجددا در دوحه خواهد بود. شاگردان یحیی گل محمدی به دنبال این هستند تا با شکست حریف خود در تعداد بردها به تساوی برسند و خود نیز راهی مسابقه فینال شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1186

به "خبرنگاران پرسپولیس به دنبال تساوی در برابر النصر؛ بازگشت به دوحه بعد از 24 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرسپولیس به دنبال تساوی در برابر النصر؛ بازگشت به دوحه بعد از 24 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید