تفاهم نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با 10 فدراسیون

به گزارش هولی، کمیته ملی پارالمپیک با فدارسیون هایی که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش خود قرار داده اند، تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

تفاهم نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با 10 فدراسیون

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این کمیته با 10 فدارسیون که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش خود قرار داده اند، تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به همین منظور نشست هایی جداگانه با روسا و خزانه داران فدراسیون های ورزش های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، قایقرانی، سوارکاری، تیراندازی با کمان، بدمینتون و دوچرخه سواری برگزار گردید و از سوی کمیته ملی پارالمپیک نیز رئیس، دبیر اجرایی، معاون فنی، ذیحساب و مدیر طرح و برنامه نیز حضور داشتند.

کمیته ملی پارالمپیک پیش از این سرفصل هایی را حوزه آموزش، استعدادیابی، قهرمانی، همگانی و... به فدراسیون های ذیربط ارسال نموده و براساس آن سرفصل ها، فدراسیون های یاد شده برنامه های اجرایی خود را برای تقویم سال 1399 به کمیته ملی پارالمپیک ارسال نموده اند.

بر این اساس و بر مبنای حضور رشته ها در رویدادهای همچون بازی های پارالمپیک، پاراآسیایی و پاراآسیایی جوانان، حمایت اقتصادی کمیته ملی پارالمپیک از رشته ها صورت خواهد گرفت.

این تفاهم نامه به صورت سالیانه و بر اساس برنامه های ارائه شده در چارچوب سرفصل های مورد نظر کمیته ملی پارالمپیک، منعقد می گردد تا نوع تعامل و میزان حمایت اقتصادی این کمیته از رشته ها به صورت روشن اعلام گردد.

در گام اول و بر اساس برنامه های ارائه شده از سوی فدراسیون های یاد شده، به زودی مبالغی به این فدارسیون ها پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1115

به "تفاهم نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با 10 فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری کمیته ملی پارالمپیک با 10 فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید