تصاویر جاسوسی از کابین ب ام و سری 7 نو

به گزارش هولی، در حالی که ب ام و در حال آماده شدن برای ارائه نسل تازه سری 7 است، جاسوسان صنعتی توانسته اند تصاویری از کابین خودرو بگیرند.

تصاویر جاسوسی از کابین ب ام و سری 7 نو

به گزارش خبرنگاران، در حالی که داشبورد هنوز از طریق پوشش های ضخیم پنهان شده و کامل هم نیست اما مواردی چون صفحه نمایشگر دوگانه خمیده به وضوح دیده می شوند.

به نظر می رسد که این داشبورد به شدت الهام گرفته از داشبورد شاسی بلند تمام الکتریکی iX باشد. نکته دیگر اینکه به نظر می رسد شیفتر تعویض دنده خاص ب ام و هم در این مدل حذف شده باشد.

اگر شک ما درست باشد، باید انتظار داشبوردی تر و تمیز و با حداقل خطوط و با تنظیمات دوتایی و مجموعه ای از پنل های تهویه باریک داشته باشیم.

از دیگر جزئیات هم باید به فرمان تازه مجهز به دکمه های لمسی و نوعی سنسور در لبه آن که برای سیستم خودران درنظر گرفته می شود اشاره نمود.

آخرین گزارش ها حاکی است که BMW در ماه سپتامبر، آخرین زبان طراحی خود برای سری 7 تازه را با مدلی مفهومی به نام پیش نمایش نسخه نهایی رونمایی می کند.

علی رغم استتار سنگین، خودروهای آزمایشی در مخفی کردن ویژگی هایی چون درب کوتاهتر موتور و چراغ های پایین آمده و احتمالاً دو تکه جلو و جلوپنجره بزرگتر پیروز نبوده اند.

انتظار می رود این نخستین خودروی ب ام و با پلتفرم Neue Klasse باشد که یک معماری انعطاف پذیر تازه است که می تواند میزبان خودروهای بنزینی، دیزلی، پلاگین هیبریدی، هیدروژنی و تمام الکتریکی باشد.

ب ام و همچنین روی یک مدل خالص تمام الکتریکی از سری 7 با نام i7 هم کار می کند که می تواند 640 اسب بخار نیرو تولید کند و برد آن هم تا 700 کیلومتر باشد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1770

به "تصاویر جاسوسی از کابین ب ام و سری 7 نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جاسوسی از کابین ب ام و سری 7 نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید