تأثیر روشویی کابینتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی

به گزارش هولی، امروزه دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز به اندازه دیگر بخشی های خانه و محیط اداری و تجاری اهمیت دارد. سرویس بهداشتی و حمام نیازمند محیطی بهداشتی، مرتب و تمیز هستند. اندازه رطوبت موجود در این بخش از خانه نسبتاً بالا است و تجهیزات مورد استفاده در آن همگی از انواع قابل شستشو و ضد رطوبت انتخاب می شوند. یکی از المان های موجود در این مکان ها روشویی است و امروز به دلیل مزایای بسیار زیاد انواع روشویی کابینتی و آینه باکس، استقبال بسیار زیادی از آن اجرا شده است. در ادامه بیشتر با این مدل روشویی آشنا خواهید شد:

تأثیر روشویی کابینتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی

انواع کابین روشویی

خوشبختانه کابینت روشویی تنوع بسیار زیادی دارد و این طراحان آن این توانایی را داشته اند که مدل مورد علاقه هر نوع سلیقه ای را طراحی و اجرا نمایند. این محصول از نظر شکل ظاهری، سبک طراحی، نوع نصب و متریال مورد استفاده در ساخت به مدل های مختلفی تقسیم می شود.

  • روشویی کابینت دار پایه دار

این مدل دقیقاً مانند کابینت زمینی روی چهار پایه قرار داده می شود. فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز فراهم می کند و اتصالات را پوشش می دهد. در سبک های مختلفی تولید می شود و به یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت روشویی است.

  • روشویی کابینت دار بدون پایه

این مدل که کابینت روشویی دیواری نیز نامیده می شود به دیوار متصل شده و پایه ای ندارد. از فضای زیر آن برای قرار دادن دمپایی می توان استفاده نمود.

  • روشویی کابینت دار مدرن

این مدل یک سبک طراحی است و در آن با ترکیب رنگ های سفید، کرم، قهوه ای، مشکی روبرو هستید. اغلب ساده طراحی می شوند و زیبایی آن از ترکیب رنگ و نحوه قرارگیری کمد و کشوها نشات می گیرید.

  • روشویی کابینت دار سلطنتی

این مدل که اغلب با طرح و نقش های اصیل ایرانی همراه است. مدل های لوکس آن با چوب و سنگ ساخته می شود که هنرمندان ایرانی با هنر خود آن را حکاکی کرده اند. اما مدل های پی وی سی که قمیت مناسب دارند و در عین حال زیبا هستند نیز می توان جایگزین خوبی باشند.

  • روشویی کابینت دار سنگی

یکی از زیباترین محصولات تولید شده در این زمینه مدل های سنگی است. استفاده از گرانیت و مرمر در ساخت آن رواج دارد اما سنگ های مصنوعی نیز زیبایی خاص خود و قیمت بهتری دارند.

  • روشویی کابینت دار PVC

پی وی سی نوعی پلاستیک است که در برابر رطوبت و عوامل محیطی ماندگاری بالایی دارد. بسیار زیبا است و در طراح و مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود. قیمت مناسبی دارد و از این رو یکی از پرفروش ترین محصولات به شمار می آید.

مزایا کابینت روشویی

یکی از دلایل پرفروش بودن این مدل روشویی مزایای زیاد آن است. از مهم ترین این مزایای می توان به موارد زیر اشاره داشت:

مرتب نشان دادن فضای سرویس بهداشتی

تا قبل از نصب و خرید انواع کابینت روشویی از elegantecabin.com و victorianplumbing.co.uk شوینده ها، لوازم و تجهیزاتی که برای شستشوی سرویس نیاز داشتیم در گوشه ای از سرویس قرار داشت و این قضیه چهره دستشویی را شلوغ و به هم ریخته نشان می دهد. دیده شدن اتصالات نیز از طرف دیگر چهره این مکان را شلوغ نشان می داد. اما امروزه تمام این تجهیزات در کابینت قرار داده می شوند و چهره سرویس بهداشتی را مرتب نشان می دهد.

افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی

همان طور که می دانید امروزه بنا به سبک دکوراسیون داخلی منازل سرویس بهداشتی نیز دیزاین می شود. برای مثال اگر منزل شما به سبک کلاسیک طراحی شده با انتخاب روشویی های کابینت دار سلطنتی می توانید سرویس بهداشتی و حمام را به این سبک دیزاین کنید. یا به کمک کابین روشویی pvc طرح مدرن آن را مانندی دیگر مکان ها مدرن دکور نمایید.

معایب روشویی کابینتی

توصیه می کنیم قبل از خرید روشویی بهترین متریال را انتخاب نمایید. چرا که ایراد روشویی تنها در متریال استفاده شده در ساخت آن خلاصه می شود و اگر بسته به شرایط بهترین جنس کابینت را انتخاب کنید ایرادی در آن نخواهید یافت.

  • معایب روشویی شیشه ای

با اینکه در ساخت روشویی شیشه ای از شیشه های مقاوم استفاده می شود اما این محصول در نهایت در برابر ضربه حساس است. شکسته شدن مهم ترین عیب این محصول است.

  • معایب روشویی سنگی

با اینکه روشویی سنگی در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بالایی دارد اما به دلیل طبیعی بودن سنگ حفره های بسیار ریزی در آن وجود دارد. این حفره های مستعد جمع شدن باکتری و میکروب هستند. از این رو باید مرتب و با وسواس شسته شود

  • معایب روشویی pvc

روشویی پی وی سی در برابر رطوبت و ضربه مقاومت بالایی دارد. اما به دلیل پلاستیکی بودن آن در طبیعت تجزیه نمی شود.

قیمت انواع کابین روشویی

معین قیمت انواع روشویی کابینتی به عواملی نظیر جنس متریال مورد استفاده در ساخت، سبک طراحی و ساخت، کیفیت تجهیزات جانبی مانند دسته، ریل ها و … ، ابعاد محصول و نوع و جنس کاسته کاملاً فرق دارد. برای مثال قیمت خرید روشویی مدرن pvc با مدل سلطنتی pvc کاملاً فرق دارد. پس باید بعد از بررسی ابعاد محل نصب، انتخاب سبک طراحی و بررسی متریالی که در ساخت آن استفاده شده قیمت را ارزیابی نمود.

چگونه یکروشویی کابینتیخوبانتخاب کنیم؟

خرید روشویی یک انتخاب طولانی مدت است. شما بعد از انتخاب یک مدل ممکن است سال ها از آن استفاده کنید. پس بهتر است قبل از هر کاری راهنمای خریدست کابینت وروشویی را مطالعه و با دانش قبلی اقدام به خرید نمایید.

مرحله اول انتخاب سبک روشویی

دکوراسیون سرویس بهداشتی باید مطابق با دکوراسیون داخلی خانه انتخاب شود. اگر سبک دکور منزل شما مدرن است باید کابینت روشویی شما از بین مدل های مدرن انتخاب شود در غیر این صورت یک مدل کابینت روشویی سلطنتی انتخاب کنید.

مرحله دوم اندازه گیری ابعاد محل نصب

مکانی که قرار است روشویی در آن نصب شود را با دقت اندازه گیری کنید. این محصول نباید مزاحم رفت و آمد اهالی خانه شده و برای باز و بسته شدن درب مسئله ای ایجاد نکند. سپس می توانید در بین مدل های از پیش طراحی شده یک مدل را انتخاب کرده و یا سفارش ساخت بدهید.

مرحله سوم انتخاب متریال مناسب

خوشبختانه امروز می توانید از بین انواع روشویی کابینت دار از جنس پی وی سی ، سنگی، شیشه ای و چوبی یک مدل را انتخاب کنید. این مدل ها همگی از نظر قیمت تفاوت هایی زیادی با هم دارند. برای مثال مدل های سنگی از همه گران تر و مدل pvc قیمت بهتری دارند. بسته به بودجه مالی و سلیقه دست شما در انتخاب باز است.

منبع: اتاق
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1885

به "تأثیر روشویی کابینتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر روشویی کابینتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید