ببینید ، بهشت مادران؛ مرکزی برای آموزش های نوین به مادر و کودک

به گزارش هولی، بوستان بهشت مادران نخستین بوستان اختصاصی بانوان است که سال 87 افتتاح شده است. این بوستان 20 هکتار مساحت دارد و از امکانات مختلف ورزشی و فرهنگی مختلفی برخوردار است.

ببینید ، بهشت مادران؛ مرکزی برای آموزش های نوین به مادر و کودک

به گزارش خبرنگاران، رویا دانشور، مدیر بوستان بهشت مادران گفت: طی یک ماه آینده باشگاه و استخر مجموعه به بهره برداری می رسد. در مورد فضای کتابخانه با گروهی وارد مذاکره شدیم و برای اینکه فضای کتابخانه به فضای کار اشتراکی مادر و کودک تبدیل گردد، موافقتشان را گرفتیم یعنی یک مرکز نوآوری و نگهداری مادر و کودک به این شکل که در دو بخش فعالیت می نماید؛ خدمات دادن به بچه هایی که همراه مادرانشان وارد مجموعه می شوند و به صورت ساعتی، نیمروز یا تمام روز می توانند از خدمات مرکز نوآوری استفاده نمایند. برای توانمندسازی بانوان، خصوصاً با موضوع اینکه کسانی که احتیاج دارند و خودشان سرپرست خانوار هستند با دانشگاه علمی کاربردی وارد مذاکره شدیم. اعلام موافقت کردند تا دوره های آموزشی مشترک برگزار و مدرک را از دانشگاه علمی کاربردی به شرکت نمایندگان اعطا نمایند.

مهمترین اتفاقی که در بوستان بهشت مادران طی دو سالی که عباس آباد اینجا را تحویل گرفته، تبدیل شدن بوستان بهشت مادران به یک مرکز فرهنگی، گردشگری ویژه مادر و کودک بوده است. با توجه به اینکه اساس کار ما، تحکیم بنیان خانواده است، علاقه مند بودیم بخشی از برنامه ها را برای پدرها و دخترها تعریف کنیم و یکسری برنامه ها را هم برای حوزه خانواده داشته باشیم. آدینه را هم برای خانواده در نظر گرفتیم به عنوان مثال اگر جشنواره کودک داشتیم، حتماً یک روز آن را آدینه برگزار می کردیم.

گزارش: زینب زینال زاده

تصویربر: یاسمن ده میانی، رضا سمائی نیا

تدوین: مهناز عباسیان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2145

به "ببینید ، بهشت مادران؛ مرکزی برای آموزش های نوین به مادر و کودک" امتیاز دهید

1 کاربر به "ببینید ، بهشت مادران؛ مرکزی برای آموزش های نوین به مادر و کودک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، بهشت مادران؛ مرکزی برای آموزش های نوین به مادر و کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید