بازیگر اصلی سریال جدید جنگ ستارگان معین شد

به گزارش هولی، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) قرار است بازی در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی ماندالورین (Mandalorian) را به عهده بگیرد.

بازیگر اصلی سریال جدید جنگ ستارگان معین شد

پیش از این خبردار شده بودیم که دیزنی برای سرویس استریم جدید خود در حال فراوری یک مجموعه تلویزیونی به نام ماندالورین است. ماندالورین در دنیا جنگ ستارگان ساخته می گردد. از نظر ترتیب وقایع، ماجراهای مجموعه ماندولورین پس از وقایع فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) و پیش از وقایع فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (Star Wars: The Force Awakens) اتفاق می افتند.

در حالی که از حضور جان فاورو کارگردان فیلم هایی چون مرد آهنی (Iron Man) و کتاب جنگل (The Jungle Book) به عنوان نویسنده کل مجموعه و یکی از تهیه نمایندگان آن با خبر شده بودیم و اطلاعاتی هم درباره کارگردان ها به گوش مان رسیده بود اما از شخصیت اصلی مجموعه جدید دنیا جنگ ستارگان خبری نداشتیم.

مدتی پیش گفته شد که فراوری ماندالورین شروع شده و به زودی شاهد افزوده شدن شخصیت اصلی به اثر خواهیم بود. حال بالاخره معین شده است که پدرو پاسکال بازیگر شیلیایی آمریکایی قرار است نقش اصلی مجموعه تلویزیونی ماندالورین را به عهده بگیرد. پاسکال پیش از این در سال 2014 در مجموعه بازی تاج وتخت به ایفای نقش پرداخته بود.

با این وجود حضور او در مجموعه نارکس از سال های 2015 تا 2017 به عنوان یکی از نقش های اصلی او را بیشتر مورد توجه قرار داده است.

در حال حاضر اطلاعات و جزییات دقیقی درباره فیلم نامه در دسترس نیست اما گفته می گردد احتمالا عناصر ژانر وسترن در سریال به چشم می خورد.

چنان که اشاره شد درباره کارگردان هایی که قرار است در ساخت این مجموعه تلویزیونی جدید دیزنی مشارکت نمایند هم اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. تا اینجای کار می دانیم که دیو فیلونی کارگردان مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان: جنگ های کلون (Star Wars: The Clone Wars) قرار است قسمت اول مجموعه را بسازد. تایکا وایتیتی کارگردان فیلم سینمایی ثور: رگنراک (Thor: Ragnarok)، برایس دالاس هاوارد بازیگر فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) که به کارگردانی هم روی آورده در کنار ریک فامویوا و دبورا چو از دیگر کارگردان های ماندالورین خواهند بود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 94

به "بازیگر اصلی سریال جدید جنگ ستارگان معین شد" امتیاز دهید

3 کاربر به "بازیگر اصلی سریال جدید جنگ ستارگان معین شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر اصلی سریال جدید جنگ ستارگان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید