بازگشایی مجدد مجتمع فرهنگی و هنری السعدیات در ابوظبی

به گزارش هولی، مجتمع السعدیات با تحول زیاد و تنوع بالایی از برنامه های تازه قرار است در ماه نوامبر دوباره بازگشایی گردد.

بازگشایی مجدد مجتمع فرهنگی و هنری السعدیات در ابوظبی

مرکز فرهنگی مناره السعدیات در ابوظبی واقع شده و قرار است با مجموعه ای متنوع و سرگرم کننده از برنامه ها با تمرکز بر هنر، طراحی، موسیقی، فیلم، ابتکار و سبک زندگی از ماه نوامبر فعالیت خود را شروع کند.

در این مرکز فرهنگی استودیوهای هنری و عکاسی جدیدی وجود دارد. استودیو هنری با محیطی صمیمی که اعضای آن محبت آمیز گرد هم می آیند و به حضار هنرهای گوناگون را آموزش می دهند جهت رفاه حال بازدیدکنندگان حضو دارند.

برنامه توسعه هنرهای آموزشی نیز از دیگر اقداماتی است که قرار است برگزار گردد. در این برنامه، به دانشجویان دانشگاه ها و هنرمندان نوظهور فرصت های کارآموزی و کاورزی داده می گردد. بعلاوه، فضایی وجود خواهد داشت که اجرای مراسم کوچک تر و آزمایشات جانبی بتواند در آنجا برگزار گردد.

استودیوی عکاسی در دل خود یک گالری، فضای استودیو و تسهیلات رفاهی دیگری مانند تاریکخانه، کتابخانه و تجهیزاتی مانند دوربین، لوازم صوتی، نورپردازی و چاپ عکس دارد.

فضای بیرونی نیز بسیار شگفت انگیز، شیک و مدرن طراحی شده و از گزینه های بی نظیری برای صرف ناهار، شام یا میان وعده برای سپری کردن برترین اوقات با همکاران، دوستان یا اعضای خانواده برخوردار است. کافه ها و رستوران های موجود در فضای این مرکز فرهنگی منوی کاملی از غذاها، میان وعده ها و نوشیدنی های اروپایی و ایتالیایی را دارند که شما می توانید از تجربه تک تک آنها لذت کافی را ببرید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2133

به "بازگشایی مجدد مجتمع فرهنگی و هنری السعدیات در ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مجدد مجتمع فرهنگی و هنری السعدیات در ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید