این فرد مأمور نیست

به گزارش هولی، خبرنگاران/البرز فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انتشار تصویر فردی که در پوشش مامور اقدام به زورگیری می کرد، از شهروندان خواست، چنانچه از سوی این فرد مورد زورگیری قرار گرفته اند برای شناسایی یا طرح شکایت به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه نمایند .

این فرد مأمور نیست

سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مامور پلیس، در شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کلانتری 14 شهرک ناز نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پلیس البرز، وی اضافه نمود: در تحقیقات اولیه معین شد که فردی در پوشش لباس پلیس و با داشتن یک دستگاه بی سیم و کارت جعلی اقدام به دریافت گوشی تلفن همراه شهروندان نموده و با یک دستگاه موتور سیکلت از محل متواری می گردد.

این مقام انتظامی توضیح داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات گسترده پلیسی پیروز به شناسایی متهم در شهرستان فردیس شدند.

این مقام انتظامی گفت : مخفیگاه متهم به صورت نامحسوس تحت کنترل درآمد تا این که در یک فرصت مناسب و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ جنتی با بیان این که یک نفر مال خر اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر شد، اعلام نمود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه و لباس پلیس و کارت شناسایی جعلی که متهم از طریق آن از شهروندان اخاذی می کرد کشف شد.

وی اظهار کرد: در بازپرسی از متهم، با مشاهده مستندات لب به اعتراف گگردد و به هفت فقره اخاذی از شهروندان تحت عنوان مامور نیروی انتظامی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خاتمه گفت : با توجه به احتمال زورگیری متهم از افراد متعدد ،بازپرس شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر نموده است ، بنابراین از شهروندانی که از سوی این فرد مورد زورگیری نهاده شده اند درخواست می گردد تا جهت پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی این شهرستان، واقع در خیابان اهری مراجعه نمایند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 714

به "این فرد مأمور نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فرد مأمور نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید