اکران فیلم رخ دیوانه در ونکوور کانادا

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داودی برای اولین بار در سالن سنتنیال تیاتر نورت ونکوور کانادا با تسهیلات ویژه ای اکران عمومی خواهد شد.

اکران فیلم رخ دیوانه در ونکوور کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

پژمان هادوی مدیر اجرایی موسسه آریا پرسیس که اکران فیلم رخ دیوانه در کشور کانادا را به عهده دارد، پیرامون این خبر شرح داد: علاوه بر نمایش خود فیلم ها در سالن های بزرگ و اصلی، بخش جذابی برای مخاطبان در نظر گرفته شده و آن امکان گفت وگو با کارگردان و بازیگران است که به وسیله اسکایپ انجام می گردد که به اعتقاد من باعث به وجود آمدن فضای مثبتی برای گفت وگو بین عوامل و مخاطبان فیلم ها می گردد.

وی اضافه کرد: با استمرار نمایش فیلم های مختلف ایرانی در سالن های بزرگ و اصلی نمایش فیلم در ونکوور، مخاطب غیر ایرانی هم جذب سینمای ایران می گردد که با این حساب می توان یک پاتوق فرهنگی جذاب به وجود آورد.

فیلم رخ دیوانه در سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم، کارگردانی، جلوه های ویژه میدانی، صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست آورد. پخش ویدیو رسانه ای این فیلم نیز بر عهده موسسه هنرهای تصویری سوره است که هم اکنون فیلم عصر یخبندان را روانه بازار نموده و فیلم دوران عاشقی را نیز در نوبت پخش دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 350

به "اکران فیلم رخ دیوانه در ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم رخ دیوانه در ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید