اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره ارمنستان

به گزارش هولی، شهر ایروان، پایتخت کشور ارمنستان بوده و در سال های اخیر با توجه به تمهیداتی که برای جذب توریست داشته توانسته مسافران زیادی را به سمت خود جذب کند. شاید جالب باشد برایتان که بدانید ایروان یکی از قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود و دارای تاریخچه طولانی چندهزار ساله ای نیز می باشد. سفر به این شهر و اقامت در آن کار چندان سختی نیست چرا که هتل ها و اقامتگاه های زیادی در آن وجود دارد. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره هتل های 5 ستاره ارمنستان صحبت کنیم و چند مورد از بهترین های آن ها به شما معرفی کنیم.

اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره ارمنستان

در انتها مطلب این اطمینان را به شما می دهیم که برای سفر به ارمنستان نگرانی بابت رزرو هتل نخواهید داشت، چرا با بهترین هتل های 5 ستاره ارمنستان به همراه جزئیات کامل آن ها آشنا خواهید شد.

هتل رادیسون بلو ایروان | Radisson BLU Hotel Yerevan

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ارمنستان، رادیسون بلو ایروان است. این هتل به غیر از امکانات فوق العاده و ویژه ای که در اختیار میهمامان خود قرار می دهد، چشم انداز بی نظیری از کوه های آرارات را به مهمانان خود هدیه می کند. هتل 5 ستاره رادیسون بلو ایروان دارای 142 اتاق بوده و لازمه بدانید که در اتاق های این هتل کشیدن سیگار و ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

موقعیت قرارگیری هتل رادیسون بلو ایراوان بسیار عالی است و در فاصله 10 دقیقه ای از پارک پیروزی قرار گرفته است، این هتل برای کسانی که اهل پیاده روی در شب ها هستند گزینه عالی است چرا که می توانند شب ها پیاده به سمت این پارک بروند و قدم بزنند.

زمان تحویل اتاق

امکانات هتل رادیسون بلو ایروان

آدرس: Azatutyan Avenue 2/2, 0037 Yerevan, Armenia

هتل 5 ستاره قفقاز در شهر ایروان

هتل قفقاز یکی از عالی ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که اقامت در آن هزینه ای بیشتر از هتل های 4 ستاره نیز ندارد. موقعیت جغرافیایی که این هتل یکی از عمده دلایلی است که مسافران را مجاب به اقامت در این هتل می کند. انتخاب این هتل به خصوص برای افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می کنند بسیار ایده آل است. لازم به ذکر است که بگوییم ورود حیوانات خانگی و همچنین کشیدن سیگار در اتاق های این هتل ممنوع است.

در بین 46 اتاقی که در هتل قفقاز وجود دارد، سوئیت هایی برای ماه عسل وجود دارد که می توانید اقدام به رزرو آن ها بنمایید.

زمان تحویل اتاق

امکانات هتل قفقاز

آدرس: Ashtarak Highway next to Vahakni Resident, 2413 Yerevan, Armenia

هتل گرند ایروان | Grand Hotel Yerevan

هتل گرند ایروان یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره در ایروان است که با نام قبلی گُلدن تولیپ فعالیت خود را ادامه می دهد. این هتل یکی از هتل های پرطرفدار با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر است. موقعیت این هتل بسیار عالی است و به راحتی می توان به میدان اصلی شهر و بسیاری از مراکز خرید دسترسی داشت. اتاق های این هتل بسیار مدرن و مجهز به امکانات عالی هستند و نکته قابل توجهی که در خصوص این هتل وجود دارد، ورود حیوانات خانگی به آن کاملا مجاز است، اما لازم به پرداخت هزینه جداگانه دارد. سیگار کشیدن در تمامی اتاق های این هتل ممنوع است.

امکانات هتل گرند ایروان

آدرس: Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia

هتل مولتی گراند فارائون | Multi Grand Pharaon Hotel

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان مولتی گراند فارائون نام دارد؛ این هتل دارای اتاق های متنوع و لوکسی است و برای تمامی مسافران با هر سلیقه ای گزینه ای دارا می باشد، در بین 88 اتاق این هتل می توانید سوئیت هایی که دارای طراحی های مخصوص ماه عسل هستند یا آن هایی که دارای امکانات VIP هستند را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

زمان تحویل اتاق

امکانات هتل مولتی گراند فارائون

آدرس: Yerevan-Abovyan Highway 5, 0010 Yerevan, Armenia

هتل نشنال | Hotel National

از دیگر هتل های 5 ستاره ارمنستان می توان به هتل نشنال در شهر ایروان اشاره کرد. از مهمترین ویژگی هایی که این هتل دارد و در بین مسافران بسیار پر اهمیت به شمار می آید، تمیز بودن هتل است. هتل نشنال در فاصله حدود 5 دقیقه از میدان جمهوری ارمنستان قرار گرفته است و از لحاظ دسترسی به مرکز شهر شرایط بسیار خوبی دارد. این هتل 5 ستاره و دارای 75 اتاق است . رنگ بندی دیوارهای اتاق های هتل بسیار آرامش بخش و جذاب بوده به طوری که محیط رویایی را برای مسافرین فراهم کرده است.

توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

زمان تحویل اتاق

امکانات هتل نشنال

آدرس: Amiryan Street 4/3, 0010 Yerevan, Armenia

هتل لاتار کمپلکس | Latar Hotel Complex

برای اقامت در هتل های 5 ستاره ارمنستان، هتل لاتار کمپلکس یکی از بهترین ها در این شهر است که ما به شما معرفی می کنیم. این هتل معماری خاص و چشم گیری دارد و در 10 کیلومتری مرکز شهر ایران در منطقه سیلیکان قرار گرفته است؛ این هتل 5 ستاره و دارای 18 اتاق است و بچه ها زیر 6 سال به صورت رایگان می توانند از امکانات موجود در اتاق به صورت رایگان استفاده کنند.

توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

زمان تحویل اتاق

امکانات هتل لاتار کمپلکس

آدرس: Silikyan District, 5th Street, 58, 0029 Yerevan, Armenia

هتل الکساندر ارمنستان | The Alexander, a Luxury Collection Hotel

هتل 5 ستاره الکساندر ارمنستان یکی از جذاب ترین هتل هایی است که در شهر ایروان وجود دارد و اقامت در آن سفر به یادماندنی را برای مسافران این مقصد فراهم می آورد. هتل الکساندر ارمنستان هتلی رویایی و مجلل در 12 طبقه است که امکانات آن چشم گیر و جذاب است و موقعیت بی نظیری که دارد، آن را به عنوان انتخاب بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. این هتل می تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر باشد. در صورت پرداخت هزینه ورود حیوانات خانگی به این هتل کاملا مجاز است. سیگار کشیدن در اتاق های این هتل ممنوع است.

زمان تحویل اتاق

امکانات هتل الکساندر ارمنستان

آدرس: Abovyan Street 3/4 , 0001 Yerevan, Armenia

هتل گلدن پالاس بوتیک | Golden Palace Boutique Hotel

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره ای که می توانید برای اقامت در سفر به ارمنستان آن را انتخاب کنید، هتل گلدن پالاس بوتیک است. این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته است و دسترسی مهمانان به رستوران ها و مغازهای شهر ایروان از سمت آن بسیار راحت و آسان است. دکوراسیون لوکس و سلطنتی در همه بخش های این هتل قابل رویت است و اتاق های بزرگ در این کاخ طلایی نیز که با دکور روشن، مبلمان شیک با منبت کاری های ظریف و فرش های زیبا تزئین شده اند شاهدی بر این ادعا هستند. مهمانان این هتل از تمامی امکانات و اتاق های هتل گلدت پالاس رضایت کامل را داشته اند و جالب است بدانید که ورود حیوانات خانگی در صورت پرداخت هزینه جداگانه مجاز است.

زمان تحویل اتاق

امکانات هتل گلدن پالاس بوتیک

آدرس: 11 Northern Avenue, 0010 Yerevan, Armenia

ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران سعی کردیم تا بهترین هتل های 5 ستاره ارمنستان را به شما معرفی کنیم. در صورتی که تجربه اقامت در این هتل ها یا دیگر هتل هایی که در شهرهای ارمنستان به خصوص ایروان وجود دارد را داشته اید، پیشنهاد می کنیم که حتما با ما و دیگر مخاطبان خبرنگاران در میان بگذارید. برای سفر به ارمنستان لازم است تا نکاتی را در خصوص رستوران ها و سیستم حمل و نقل و امنیت در این کشور بدانید از همین رو پیشنهاد می کنیم که مطلب راهنمای سفر به ارمنستان را نگاهی بیندازید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 289

به "اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید