اطلس گلوبال؛ ایرلاین جوان ترکیه

به گزارش هولی، هواپیمایی اطلس گلوبال

هواپیمایی اطلس گلوبال یکی از هواپیمایی های جوان ترکیه است که کمتر از 20 سال از تاسیس آن می گذرد؛ ایرلاینی که با نام اطلس جت شروع به کار کرد و پس از آن در سال 2015 نام خود را به اطلس گلوبال تغییر داد تا با شعار دنیای فرای رویاها به مسافران خدمات رسانی کند. این ایرلاین کار خود را با تنها دو هواپیما شروع کرد اما اکنون تعداد هواپیماهای خود را توسعه داده و از هواپیماهای ایرباس A319، ایرباس A320 و ایرباس A321 در ناوگان خود استفاده می نماید.

اطلس گلوبال؛ ایرلاین جوان ترکیه

مقاصد پروازی اطلس گلوبال

اطلس گلوبال در سال 2004 پروازهای خود را توسعه داد و علاوه بر پروازهای داخلی ترکیه، پروازهای خارجی به مقاصد آسیایی و اروپایی را نیز به فهرست پروازی خود اضافه نمود. این شرکت به بیشتر مرکز های آسیایی و اروپایی، از جمله آمستردام، بلگراد، دوحه، لندن، میلان، مسکو، پاریس، استکهلم، تفلیس و بسیاری شهرهای دیگر پروازهای منظم دارد. شهرهای تهران، اصفهان و تبریز در کشورمان نیز در برنامه پروازی این شرکت هواپیمایی است.

قیمت مناسب بلیط اطلس گلوبال و خدمات مناسب این ایرلاین در مقایسه با ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت باعث شده تا سفر با این ایرلاین به خصوص به کشور ترکیه، معمولا یکی از اولین گزینه های مسافران باشد.

کلاس های پروازی اطلس گلوبال

کلاس های پروازی اطلس گلوبال شاید شامل خدماتی مثل ایرلاین های طراز اول نباشد اما از ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت بهتر است و در مقابل قیمت بلیط خدماتشان کاملا مناسب است به طوری که رضایت مشتریان را به همراه دارد.

کلاس بیزنس

در بیزینس کلاس اطلس گلوبال، امکاناتی از قبیل صندلی هایی چرمی با فاصله مناسب از صندلی جلویی برای راحتی مسافرین در نظر گرفته شده است. سرو غذای لذیذ و نوشیدنی گرم، تحویل چمدان و انجام کنترل ورود بدون مشکل و به راحتی، برخورداری از سرویس حمل و نقل و استراحتگاه ویژه در فرودگاه از دیگر خدمات کلاس پروازی بیزینس است.

کلاس اکونومی پلاس

کلاس پروازی اکونومی پلاس نیز خدمات مناسبی را برای رفاه و آسایش مسافرین خود در نظر گرفته است از جمله می توان به فاصله مناسب بین صندلی ها، سرو غذای گرم به همراه نوشیدنی، ارائه خدمات پذیرش آنلاین و امکان استفاده از اتوبوس اشاره نمود.

خرید بلیط اطلس گلوبال

خرید بلیط اطلس گلوبال نیز همانند بلیط دیگر ایرلاین ها، در خبرنگاران فراهم شده است و تنها کافی است به صفحه ایرلاین AtlasGlobal مراجعه کنید و پرواز مورد نظر خود را جستجو و با برترین قیمت بخرید. خوب است بدانید که برای خرید بلیط اطلس گلوبال در خبرنگاران حتما نیازی نیست که مبدا یا مقصد شما ایران باشد و بدون هیچ دغدغه ای می توانید بلیط پروازهای این هواپیمایی از هر نقطه از جهان به هر نقطه دیگری در جهان را به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین بخرید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2189

به "اطلس گلوبال؛ ایرلاین جوان ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلس گلوبال؛ ایرلاین جوان ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید