آیا هتل قصر طلایی مشهد قابل مقایسه با هتل مجلل درویشی است؟

به گزارش هولی، هتل قصر طلایی مشهد یکی از برترین و بهترین هتل های مشهد است که به جرات می توان گفت هیچ رقیبی برای این هتل مشهد وجود ندارد. اما با تاسیس یک هتل جدید به نام هتل مجلل درویشی در مشهد، عرصه رقابت کمی سخت شد ولی باز هم هتل قصر طلایی مشهد در صدر برترین هتل های مشهد است.

آیا هتل قصر طلایی مشهد قابل مقایسه با هتل مجلل درویشی است؟

هتل قصر طلایی مشهد این صندلی عالی را 1 شبه به دست نیاورده است. مالک هتل قصر طلایی جناب آقای سزاوار بندی با روشن فکری خود توانسته است، متنوع ترین اتاق ها را در هتل خود ایجاد کند. اتاق هایی مانند کیدز روم، پرزیدنت ویژه، امپریال، دابل لاکچری و ... از برترین اتاق های این هتل مشهد هستند.

هتل قصر طلایی مشهد و هتل مجلل درویشی مشهد را در این مطلب به چالش کشیده ایم تا شما عزیزان با مزایا و معایب این هتل های مشهد آشنا شوید. به عنوان مثال امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد بیشتر از هتل درویشی است. در این هتل مشهد مینی بار رایگان وجود دارد که در هتل درویشی مینی بار با هزینه محاسبه می گردد.

هتل قصر طلایی مشهد لابی وسیع تر و لوکس تری نسبت به هتل درویشی دارد. در نظرسنجی های صورت گرفته بیشتر گردشگران از 10 نمره، 9 نمره به لابی هتل قصر طلایی داده و 8 نمره به هتل درویشی داده اند. یکی دیگر از مزیت های هتل قصر طلایی مشهد صبحانه آن است که نسبت به هتل درویشی از تنوع بیشتری برخوردار است.

هتل قصر طلایی مشهد سالن بدنسازی خود را به صورت رایگان در اختیار میهمانان خود قرار می دهد که این امر در هتل درویشی مشهد وجود ندارد. همین عوامل سبب شده تا این هتل مشهد یکی از محبوب ترین و برترین هتل های مشهد به شمار رود. در ادامه همراه پرشین هتل باشید تا مطالب چالش برانگیزی را مشاهده کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

2 تفاوت مهم در اتاق های هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد

اکنون که با بعضی از امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد آشنا شده اید نوبت به 2 تفاوت فاحش، میان اتاق های این هتل مشهد و هتل درویشی رسیده است. یکی از مهم ترین تفاوت های این 2 هتل مشهد تعداد اتاق های آن ها می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد دارای 358 اتاق لوکس و مجلل است که در هتل مجلل درویشی مشهد این تعداد به 223 اتاق می رسد. با این آمار، درخواهید یافت که تنوع و وسعت اتاق های قصر طلایی مشهد بیشتر از هتل درویشی است؛ اما یک نکته در خصوص اتاق های هتل درویشی وجود دارد که قصر طلایی فاقد آن می باشد.

هتل درویشی مشهد پنت هاوس هایی به نام پنت هاوس اسپا و پنت هاوس رم دارد که هتل قصر طلایی مشهد فاقد پنت هاوس می باشد. در پنت هاوس اسپا هتل درویشی تمامی خدمات ماساژ رایگان بوده و این اتاق دارای یک وان بزرگ، سونا و جکوزی است. پنت هاوس رم نیز به سبک رم باستان طراحی شده و وسایلی فوق العاده لوکس در آن وجود دارد. وان و جکوزی نیز در اتاق طراحی شده است.

با این که هتل قصر طلایی مشهد فاقد پنت هاوس است اما یک سوئیت به نام پرزیدنت ویژه دارد که از نظر وسعت و مجلل بودن دست کمی از پنت هاوس های درویشی ندارد. در طراحی اتاق پرزیدنت ویژه، لوازمی مدرن و سلطنتی تعبیه شده که حس یک رئیس جمهور را به شما القا خواهد نمود.

پنت هاوس رم هتل مجلل درویشی مشهد

امکانات هتل قصر طلایی مشهد بیشتر است یا هتل مجلل درویشی مشهد؟

در پاسخ به سوال مذکور باید بگوییم امکانات هتل قصر طلایی مشهد بیشتر از هتل مجلل درویشی مشهد است. یکی از این موارد اتاق نمک است که در هتل درویشی چنین اتاقی وجود ندارد. اتاق نمک این هتل مشهد با انبوهی از سنگ های نمک ساخته شده است. همانطور که می دانید نمک خواص فراوانی دارد که دفع انرژی منفی یکی از آن خواص است. در اتاق نمک خدمات ماساژ نیز ارائه می گردد.

از دیگر امکاناتی که در هتل قصر طلایی وجود دارد 6 رستوران به نام های پنج قاره زوشا، سنتی ترمه، ضیافت، بارگاه، ترنم و مجلل پرستیژ است. اما هتل درویشی مشهد 3 رستوران به نام های روف گاردن، آتریوم و فست فود فیروزه دارد که قابل مقایسه با هتل قصر طلایی از نظر کیفیت نیستند. طبق نظرات مردم، دریافتیم کیفیت غذایی رستوران هتل قصر طلایی مشهد بالاتر است.

مزایای رزرو هتل قصر طلایی مشهد و رزرو هتل مجلل درویشی از پرشین هتل چیست؟

پرشین هتل یک سایت معتبر و تخصصی می باشد که پشتوانه آن، 30 سال تجربه مدیریت پرشین هتل است. یکی دیگر از مواردی که می توانید رزرو هتل قصر طلایی مشهد و رزرو هتل مجلل درویشی مشهد را با اطلاعاتی واقعی انجام دهید همین سایت است.

وجود دفتر مرکزی پرشین هتل در مشهد باعث شده تا زائران بتوانند با خاطری آسوده، اطلاعاتی واقعی و قیمتی مناسب این هتل های مشهد را رزرو کنند. جهت رزرو با شماره های 05138096 و 09198906502 تماس حاصل کرده تا کارشناسان مجرب پرشین هتل شما را به نحو احسن هدایت کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 637

به "آیا هتل قصر طلایی مشهد قابل مقایسه با هتل مجلل درویشی است؟" امتیاز دهید

10 کاربر به "آیا هتل قصر طلایی مشهد قابل مقایسه با هتل مجلل درویشی است؟" امتیاز داده اند | 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا هتل قصر طلایی مشهد قابل مقایسه با هتل مجلل درویشی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید