کیکاووس سعیدی: انصراف دادم چون شرایط حضور فرجی در انتخابات کاراته فراهم شد، خزانه دار کمیته می مانم

به گزارش هولی، کیکاووس سعیدی، خزانه دار کمیته ملی المپیک درخصوص حضورش در انتخابات فدراسیون کاراته توضیحاتی را ارائه کرد.

کیکاووس سعیدی: انصراف دادم چون شرایط حضور فرجی در انتخابات کاراته فراهم شد، خزانه دار کمیته می مانم

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص ثبت نام در انتخابات فدراسیون کاراته گفت: با توجه به حضور و ثبت نام برادر عزیزم، محمد صادق فرجی در انتخابات فدراسیون کاراته و با توجه به اینکه وی را مدیری موفق، کار آمد، اصلح و توانا می دانم و تا کنون خدمات ارزشمندی را به جامعه کاراته ارائه نموده و شرایط بازگشت مجدد وی فراهم شده لذا تکلیف برای حضور خویش در انتخابات فدراسیون کاراته را از خود ساقط می دانم و بدینوسیله انصراف خود را رسما اعلام می کنم.

خزانه دار کمیته ملی المپیک، در خصوص ادامه حضورش در کمیته در صورت تصویب اساسنامه و اینکه صالحی امیری دنبال گزینه دیگری است، یادآور شد: صالحی امیری در نظر داشت که اگر بنده در انتخابات فدراسیون کاراته انتخاب شدم، فرد دیگری را جایگزین نمایند، اما اکنون و باشرایط موجود تصمیمی برای تغییر و گزینه ای برای جابجایی ندارند.

وی در انتها گفت: امیدوارم کاراته ایران به افتخارات بزرگی در المپیک 2020 برسد و اینجانب کماکان در کنار برادر بزرگوارم دکتر صالحی امیری و اعضای محترم هیئت اجرایی خواهم ماند تا بیاری خداوند بتوانم منشاء خدمات مفیدی باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 124

به "کیکاووس سعیدی: انصراف دادم چون شرایط حضور فرجی در انتخابات کاراته فراهم شد، خزانه دار کمیته می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیکاووس سعیدی: انصراف دادم چون شرایط حضور فرجی در انتخابات کاراته فراهم شد، خزانه دار کمیته می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید