معمای کشتی فرنگی ، سرمربی و شورای فنی مخالف بازگشت عبدولی

به گزارش هولی، اشکانی معمایی را طرح نموده که جواب آن را هیچ کس نمی داند. معمایی که اشکانی طرح نموده این است: این فردی که هم حرف سرمربی را وتو می نماید و هم نظر شورای فنی را تغییر می دهد، چه کسی می تواند باشد؟

معمای کشتی فرنگی ، سرمربی و شورای فنی مخالف بازگشت عبدولی

به گزارش خبرنگاران ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه مخالف امتیاز دادن به عبدولی بوده اعلام نمود که او و اعضای شورای فنی مخالف بازگشت عبدولی بودند. بعد از آبروریزی که در انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی رخ داد، حالا هیچکس علاقه ندارد که مسئولیت این آبروریزی را به گردن بگیرد. علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اولین نفری است که اعلام می نماید هم با برگزاری انتخابی به این شکل و هم با دادن امتیاز به سعید عبدولی مخالف بوده اما ظاهرا به حرف او توجهی نگردیده است. علی اشکانی با این حرف ها معمایی را طرح نموده است که جواب آن را هیچکس نمی داند. شاید هم می دانند اما از اعلام رسمی آن هراس دارند.

معمایی که اشکانی طرح نموده این است که این فردی که هم حرف سرمربی را وتو می نماید و هم نظر شورای فنی را تغییر می دهد، چه کسی می تواند باشد؟

علی اشکانی جوابی برای این سوال ندارد اما از برگزاری انتخابی که خودش مسئول آن بوده انتقاد می نماید: حقیقتا از برگزاری رقابت انتخابی به این شکل راضی نیستم و شورای فنی هم رضایت ندارد! چه بسا در مواردی زمان و انرژی گذاشتیم و انتخابی برگزار کردیم اما هم نحوه تمرینات تیم ملی دچار آسیب شد و هم به آمادگی کشتی گیران لطمه وارد آمد و از سویی نیز حاشیه های مختلف باعث ضربه به تیم ملی شد. او با انتقاد از نحوه ورود سعید عبدولی به تیم ملی ادامه داد: وقتی برای چندمین مرتبه اینگونه رفتارها از عبدولی سر می زند تعجب می کنیم. یک جاهایی شاید حق داشته باشد بخاطر خستگی حضور در اردوها دلزده گردد اما نباید یک کشتی گیر را به زور به اردو یا تیم ملی بکشانیم، بلکه باید کشتی گیرانی را بیاوریم که با جان و دل و همه توان مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی باشند. اشکانی بدون اینکه بگوید تصمیم گیرنده اصلی در تیم ملی چه کسی است، اعلام می نماید او و شورای فنی مخالف حضور عبدولی در تیم ملی بودند: من مخالف این پوئن دادن ها بودم و شورای فنی هم مخالف بود اما به هر حال او سرمایه کشور است. برای او در این چند سال هزینه گردیده و توانسته عنوان هایی برای کشور بیاورد. سال های گذشته هم حرکاتی مرتکب گردیده و در این زمینه سابقه دارد که مورد گذشت قرار گرفته است. هم من و هم اعضای شورای فنی از بروز این اتفاقات تلخ و توهین هایی که به مربیان تیم ملی شد، شدیدا ناراحت هستیم و این مسائل از دید شورای فنی و کمیته انضباطی دور نمی ماند.

5 ،670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 59

به "معمای کشتی فرنگی ، سرمربی و شورای فنی مخالف بازگشت عبدولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای کشتی فرنگی ، سرمربی و شورای فنی مخالف بازگشت عبدولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید