روند واگذاری اراضی به سرمایه گذاران استان بوشهر تسهیل می گردد

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا منتظری عصر جمعه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: توسعه پایدار باید مبنای توسعه اقتصادی در استان بوشهر باشد.

روند واگذاری اراضی به سرمایه گذاران استان بوشهر تسهیل می گردد

وی اضافه کرد: منابع طبیعی استان از واگذاری اراضی ملی به صنایع و بخش خصوصی در استان بوشهر جهت ایجاد اشتغال حمایت می نماید اما این مهم بدون در نظر دریافت ضوابط قانونی و دغدغه های زیست محیطی امکان پذیر نخواهد بود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: منابع طبیعی استان بوشهر ظرفیت های مهمی برای مشارکت بخش خصوصی و همچنین بخش های گردشگری دارد و آماده همکاری با سرمایه گذاران درچارچوب قوانین تعریف شده هستیم.

وی ادامه داد: کوشش خواهیم کرد فرایند بروکراسی و ضوابط اداری واگذاری اراضی ملی به سرمایه گذاران جهت ایجاد اشتغال در استان را ساده تر کنیم و در عین حال این موضوع نباید زمینه سوء استفاده سودجویان و زمین خواران را فراهم کند.

منتظری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت منابع طبیعی تجدید پذیر در توسعه پایدار استان بوشهر خواهان همکاری همه دستگاهها با منابع طبیعی در این راستا شد.

وی تاکید نمود: اگر از منابع طبیعی و محیط زیست به خوبی مراقبت نشود عرصه ها و مراتع رو به نابودی خواهند رفت و بدون شک آینده گان ما را نخواهند بخشید و در پیشگاه خداوند متعال مسئول خواهیم بود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، مدیریت جامع حوزه آبخیز و همنین اقدامات بیولوژیکی را یکی دیگر از اهداف مهم منابع طبیعی دانست و توضیح داد: اگر چه اقدامات قابل توجهی در این حوزه در استان اجرا شده است اما ما نیازمند بازنگری و و تقویت بیشتر این حوزه هستیم.

وی گفت: سازمان های مردم نهاد می توانند به عنوان یک ظرفیت بالقوه در این نوع پروژه ها و دیگر فعالیت های منابع طبیعی در کنار ما باشند و بدون شک ما از آنها حمایت خواهیم کرد.

منتظری ضمن ابراز تشکر و قدردانی از مدیرکل سابق منابع طبیعی و تمامی مدیران و کارکنان منابع طبیعی در استان بوشهر گفت: در چند سال گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف اجرا شده است و ما از توانایی همه افراد استفاده خواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و استاندار بوشهر، قانون گرایی، عدالت محوری و توانمند سازی نیروی انسانی را از مهم ترین برنامه های خود دانست و تاکید نمود: سرمایه های اصلی در هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است و توانمندی آنها ملاک خدمت در سازمان خواهد بود.

در این آیین طی حکمی از سوی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، غلامرضا منتظری به عنوان سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان انتصاب و از زحمات سهیل مهاجری در طول دوران خدمت قدردانی بعمل آمد.

منتظری متولد 1345 شهرستان دیر و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است. وی سابقه زیادی در جهاد کشاورزی استان دارد و مدتی نیز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های دیر و دشتی بوده است. منتظری از سال 85 تا کنون نیز معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 90

به "روند واگذاری اراضی به سرمایه گذاران استان بوشهر تسهیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند واگذاری اراضی به سرمایه گذاران استان بوشهر تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید