رسالت آموزش و پرورش ماکو حذف مدارس کانکسی و خشتی است

به گزارش هولی، مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: رسالت آموزش و پرورش ماکو حذف مدارس کانکسی و خشتی در کنار مقاوم سازی است.

رسالت آموزش و پرورش ماکو حذف مدارس کانکسی و خشتی است

به گزارش خبرنگاران، اکبر باباپور در حاشیه افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیر ساز روستای قزل داغ گفت: برای ساخت این مدرسه بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار با مشارکت 50 درصدی سازمان منطقه آزاد ماکو و حاج سیف الله علی اکبر زاده یک خیر هزینه گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش ماکو اضافه کرد: با راه اندازی این فضای آموزشی 34 دانش آموز دختر و پسر روستای قزل داغ از فضای آموزشی مطلوب بهره مند شدند.

وی ادامه داد:مدرسه قبلی این روستا کانکسی بود که رسالت آموزش و پرورش ماکو حذف مدارس کانکسی و خشتی است.

وی اضافه کرد: 480 متر مربع کل فضای این مدرسه است که این مدرسه مجهز به دفتر مدیران و معلمین نیز می باشد.

وی اضافه کرد: تمام کوشش این سازمان پاک کردن غبار بی سوادی در بین نوجوانان و جوانان است و این در کنار ایجاد مدارس مقاوم تحقق خواهد یافت.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ماکو با تاکید براینکه 23 مدرسه احتیاج به مقاوم سازی دارد اضافه کرد: احداث مدرسه یک کار فرهنگی، ارزشمند و سرمایه گذاری برای پیشرفت، توسعه و آبادانی آینده کشور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در امر احداث مدرسه اضافه کرد: شهرستان ماکو با توجه به پتانسیلی که دارد می تواند با ایجاد مجمع خیرین مدرسه ساز بسیاری از مسائل و مشکلات این حوزه را در شهرستان حل نماید.

باباپور با اشاره به طرح استاندارد سازی مدارس در شهرستان ماکو گفت: در بخش سیستم گرمایشی 74 مدرسه با 160 کلاس درس استاندارد سازی گردیده است و برنامه ریزی های لازم برای استانداردسازی 17 مدرسه با 84 کلاس درس انجام گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 28

به "رسالت آموزش و پرورش ماکو حذف مدارس کانکسی و خشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسالت آموزش و پرورش ماکو حذف مدارس کانکسی و خشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید