دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به کیفیت غذا تجمع کردند

به گزارش هولی، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز با تجمع مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه، نسبت به کیفیت بد غذای سلف و همچنین حذف غذای پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی اعتراض کردند.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به کیفیت غذا تجمع کردند

به گزارش خبرنگاران، بیش از 700 نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه نسبت به کیفیت نامناسب غذای سلف و همچنین حذف غذای روز پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه اعتراض نموده و خواهان توجه مسئولان دانشگاه به مسائل صنفی دانشجویان شدند.

در همین زمینه رضا. م دانشجوی رشته مهندسی معدن دانشگاه امیرکبیر به کنندگی از دانشجویان معترض در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با تاکید بر اینکه اعتراض امروز دانشجویان این دانشگاه کاملا صنفی و دانشجویی بوده است، اضافه کرد: در تجمع امروز بیش از 700 نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به کیفیت نامناسب غذای سلف اعتراض کردند و معتقد بودند که غذای توزیع شده در بین دانشجویان این دانشگاه از پایین ترین کیفیت ممکن برخوردار است.

وی در ادامه مدعی شد دانشگاه امیرکبیر بودجه دریافتی که از وزارت علوم در خصوص تغذیه دانشجویان، هزینه نمی نماید و به همین دلیل کیفیت غذای دانشجویان این دانشگاه بسیار نامطلوب است و مسئولین تلاشی برای بهبود و افزایش کیفیت غذای دانشجویان انجام نمی دهد.

این دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر اعلام نمود: متاسفانه مسئولین دانشگاه غذای دانشجویان را به پیمانکار خصوصی واگذار نموده اند و پیمانکار نیز مواد اولیه این غذا را از مواد بسیار نامرغوب تهیه می نماید، ضمن اینکه مسئولین دانشگاه به هیچ عنوان از غذای دانشجویی استفاده نمی کنند.

وی همچنین حذف غذای روز پنجشنبه از برنامه غذایی دانشجویان خوابگاهی را از دیگر عوامل تجمع امروز عنوان نمود و گفت: متاسفانه اخیرا دانشگاه امیرکبیر غذای روز پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی را از برنامه غذایی حذف نموده و دانشجویان را مجبور نمودند تا غذای روز پنجشنبه خود را به صورت آزاد و با قیمت حدود 11 هزار تومان تهیه کنند. در حالی که قبل از این بابت این غذا حدود 1200 تومان هزینه می کردند.

کننده دانشجویان معترض دانشگاه امیرکبیر همچنین اعلام نمود: در حال حاضر رئیس دانشگاه با دانشجویان معترض در حال رایزنی است و امیدواریم نتایج مثبتی از این جلسه خارج گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 78

به "دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به کیفیت غذا تجمع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در اعتراض به کیفیت غذا تجمع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید