تصادفات جاده ای در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه پلیس، ایرج کهریزی گفت: در نخستین سانحه رانندگی که بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر2 محور فرمهین - کمیجان رخ داد، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و دو سرنشین دیگر آن نیز که مجروح گردیده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

تصادفات جاده ای در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلوی راکب موتورسیکلت بیان داشته است.

کهریزی خاطر نشان کرد: در سانحه ای دیگر که بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی پژو 405 در کیلومتر 4 کنارگذر اراک به وقوع پیوست، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت و تنها سرنشین آن نیز که مجروح گردیده بود توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه در دست آنالیز است.

کهریزی گفت: سومین حادثه رانندگی نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با کامیون در کیلومتر 12 محور ساوه - سلفچگان به وقوع پیوست، که در این سانحه راننده خودروی نیسان در محل وقوع حادثه جان باخت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان نمود: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون عنوان داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 18

به "تصادفات جاده ای در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادفات جاده ای در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید