تساوی فولاد در روز سرد الغدیر، رهایی از شکست در دقیقه 89

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته هشتم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز در استادیوم الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

تساوی فولاد در روز سرد الغدیر، رهایی از شکست در دقیقه 89

* گل های این بازی را میلاد بدرقه (89) برای فولاد و رضا خالقی فر (86- پنالتی) برای ماشین سازی به ثمر رساندند.

* میثم دورقی، حسن بیت سعید و مهدی زبیدی (فولاد) برای فولاد خوزستان و محمد خرم الحسینی، فرناندو خسوس و رضا خالقی فر (ماشین سازی) کارت زرد نشان داد. وینیسیوس سوارز (58- فولاد) نیز با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه، وینیسیوس لوپز، سینا مریدی، میثم دورقی، وینیسیوس سوارز، فرشاد سالاروند (46- مهدی زبیدی)، مجتبی نجاریان (46- صابر حردانی)، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا (81- هیثم هاشم زاده) بازی کرد.

* ماشین سازی تبریز نیز در این بازی با ترکیب: فرناندو خسوس، مسیح زاهدی، محمدحسن کنعانی زادگان، محمد اهل شاخه، عزیز معبودی، محمد خرم الحسینی (56- محمد قادری و 88- صادق رضانیا)، توحید غلامی، احمدرضا زنده روح، محسن یوسفی، فرید بهزادی کریمی و رضا خالقی فر در برابر حریف صف آرایی کرد.

* فولاد خوزستان که پنج بازیکن خود را در اختیار نداشت، با انجام تغییراتی در ترکیب اصلی به میدان رفت. انتقال سینا مریدی به پست مدافع چپ و حضور ناصر سالاری و مجتبی نجاریان در ترکیب اولیه از جمله تغییرات فولادی ها برای این بازی خانگی بود. تیم ماشین سازی تبریز هم بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل پارس جنوبی با ترکیبی تدافعی برابر فولاد صف آرایی کرد تا از این میدان حداقل یک امتیاز را کسب کند.

* انجام بازی در روز ابتدایی هفته باعث گردیده بود تا استقبال زیادی از این مسابقه صورت نگیرد.

* اندک طرفداران فولادی حاضر در استادیوم غدیر از ابتدای مسابقه به تشویق بازیکنان فولاد خوزستان پرداختند و خواستار پیروزی تیم شان بودند.

* قبل از شروع مسابقه با توجه به روز آتش نشانی از پرسنل آتش نشانی حاضر در استادیوم غدیر اهواز تقدیر به عمل آمد.

* ایلی استن سرمربی رومانیایی فولاد خوزستان به دلیل همرنگ بودن پیراهنش با لباس تیم ماشین سازی تبریز از کاور ورزشی زردرنگ روی پیراهن خود استفاده کرد.

* محمد اهل شاخه بازیکن سال های گذشته فولاد خوزستان که در ابتدای فصل به تراکتورسازی پیوست و سپس به ماشین سازی منتقل شد، در این مسابقه برابر تیم سابقش به میدان رفت.

* داور میدان در دقیقه 30 نیمه اول جریان بازی را متوقف کرد و وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت.

* گزارشگر تلویزیون خوزستان به اشتباه ایلی استن سرمربی رومانیایی تیم فولاد را به عنوان مربی بدنساز این تیم در ابتدای فصل معرفی کرد. این در حالیست که مربی رومانیایی دیگری به نام کریستین روبرت پاندورا به عنوان مربی بدنساز فولادی ها در کادر فنی این تیم حضور دارد.

* در جریان نیمه اول بین میثم دورقی هافبک فولاد خوزستان و محسن یوسفی بازیکن خط میانی ماشین سازی درگیری لفظی پیش آمد که داور میدان از دو بازیکن خواست آرامش خود را حفظ نمایند.

* ایلی استن از انجام بازی مستقیم توسط بازیکنان تیمش ناراضی بود و مرتبا به آن ها تأکید می کرد که با ردوبدل کردن پاس های کوتاه به دروازه حریف نزدیک شوند.

* داور مسابقه در نیمه دوم نیز وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 58

به "تساوی فولاد در روز سرد الغدیر، رهایی از شکست در دقیقه 89" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی فولاد در روز سرد الغدیر، رهایی از شکست در دقیقه 89"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید