تساوی دو تیم مدعی قهرمانی، فولاد صدرنشین ماند سبزوار امتیاز گرفت

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، هفته ششم از سی و یکمین دوره رقابتهای هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان امروز پنجشنبه 24 آبان ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. در این هفته تیم سربدران سبزوار با تساوی برابر مهمان خود تیم نفت و گاز گچساران صاحب یک امتیاز شد تا از قعر جدول یک پله صعود کند. تیم نیروی زمینی کازرون در خانه خود مس کرمان را از پیش رو برداشت. مس با قبول این شکست رده سوم جدول را از دست داد.

تساوی دو تیم مدعی قهرمانی، فولاد صدرنشین ماند سبزوار امتیاز گرفت

ثدو ذوب آهن اصفهان مهمان تیم فرازم بام خائیز دهدشت بود. ذوب آهن اصفهان که بعد از چند سال وارد رقابتهای لیگ برتر هندبال شده در چهارمین دیدار خود نیز با متحمل شدن یک شکست دیگر همچنان بدون امتیاز بماند. اما تیم فرازبام خائیز دهدشت با این پیروزی موفق شده با احتساب گلهای زده و خورده به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

دو تیم مدعی عنوان قهرمانی هم در در اصفهان روبروی یکدیگر نهاده شدند. تیم فولاد مبارکه سپاهان که هم اکنون صدرنشین لیگ است برابر تیم زاگرس اسلام آباد غرب به نتیجه تساوی رضایت داد اما همچنان در صدر جدول لیگ باقی ماند. تیم زاگرس اسلام آباد نیز برای دومین هفته متوالی در رده دوم جدول نهاده شد.

در این هفته تیم هیات هندبال نجف آباد اصفهان قرعه استراحت داشت.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان:

* سربداران سبزوار 23 - نفت و گاز گچساران 23 * نیروی زمینی کازرون26 - صنعت مس کرمان 24 * فرازبام خائیز دهدشت 35 - ذوب آهن اصفهان 27 * فولاد مبارکه سپاهان 27 - زاگرس اسلام آباد 27

رده بندی کامل لیگ به این ترتیب است :

1- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 9 امتیاز 2- زاگرس اسلام آباد غرب با 9 امتیاز 3- فرازم بام خائیز دهدشت با 8 امتیاز 4- مس کرمان با 8 امتیاز 5- نیروی زمینی کازرون با 7 امتیاز 6- نفت و گاز گچساران با 3 امتیاز 7- هیات هندبال نجف آباد با یک امتیاز 8- سربداران سبزوار با یک امتیاز امتیاز 9- ذوب آهن اصفهان بدون امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 95

به "تساوی دو تیم مدعی قهرمانی، فولاد صدرنشین ماند سبزوار امتیاز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی دو تیم مدعی قهرمانی، فولاد صدرنشین ماند سبزوار امتیاز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید