استقبال ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس

به گزارش هولی، مراسم استقبال رسمی از رهبر کاتولیک های دنیا که در سفری از روز یکشنیه وارد امارات شده است، امروز (دوشنبه) توسط نخست وزیر امارات و ولیعهد ابوظبی انجام شد.

استقبال ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس

به گزارش خبرنگاران، محمد بن راشد، نخست وزیر امارات و حاکم دبی و محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا استقبال کردند و نسبت به این سفر وی ابراز خوشوقتی نموده و اعلام کردند، این سفر در تحکیم ارزش های گفت وگو و برادری انسانی، همزیستی، همکاری و احترام میان ملت ها در راستای تحکیم صلح و امنیت ملت های دنیا تأثیر فراوانی خواهد داشت.

به نقل از اسکای نیوز ، ‬ پاپ فرانسیس قرار است در این سفر خود با احمد الخطیب، شیخ الازهر و اعضای شورای حکمای مسلمان در مسجد شیخ زاید دیدار و در نشست برادری انسانی در کاخ زاید مشارکت و به مناسبت این روز سخنرانی کند. وی همچنین روز سه شنبه از کلیسای جامع مسیحیان ابوظبی دیدن خواهد نمود. پیش از اتمام سفر وی و برگزاری مراسم رسمی بدرقه در فرودگاه بین المللی ابوظبی، مراسمی در استادیوم اسپورت سیتی زاید برگزار می گردد و انتظار می رود بیش از 135 هزار کشیش در این مراسم حضور داشته باشند.

رهبر کاتولیک های دنیا به همراه شیخ الازهر روز یکشنبه وارد امارات شد و سفر آن دو با برگزاری کنفرانس دنیای برادری انسانی در ابوظبی همزمان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 144

به "استقبال ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید