یک مهاجرزاده مکزیکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، جولیان کاسترو از چهره های نوظهور و رو به پیشرفت حزب دموکرات که در دولت باراک اوباما به عنوان وزیر مسکن و توسعه شهری حضور داشت به طور رسمی از نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اطلاع داد.

یک مهاجرزاده مکزیکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد

کاسترو که 44 سال دارد در صورت پیروزی اولین رئیس جمهوری اسپانیایی تبار (هیسپانیک) آمریکا خواهد بود. وی نوه یک مهاجر مکزیکی است که سالها قبل به آمریکا مهاجرت نموده بود.

وی در زمان اعلام نامزدی خود گفت: نامزد شدن من در انتخابات به آن دلیل است که زمان رهبری جدید و زمان انرژی جدید فرا رسیده است. اکنون زمان تعهدات جدید برای اطمینان یافتن از این نکته است که توانایی های من برای همه آمریکایی ها قابل دسترس است.

کاسترو سومین مقام حزب دموکرات است که به طور رسمی نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام می نماید. پیش از کاسترو دو زن به نام های تولسی گابارد نماینده زن و دموکرات از ایالت هاوایی در کنگره آمریکا و سناتور الیزابت وارن به طور رسمی از نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 خبر داده بودند.

البته سناتور برنی ساندرز نیز از تصمیم خود برای شرکت در انتخابات خبر داده اما هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است. جو بایدن معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و میشله اوباما بانوی اول سابق این کشور نیز از دیگر چهره های حزب دموکرات هستند که احتمال نامزدی آنها در انتخابات 2020 وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 130

به "یک مهاجرزاده مکزیکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مهاجرزاده مکزیکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید