گل محمدی: مسائل پرسپولیس مدیریت نشود، با معضل بزرگی روبرو می شویم

به گزارش هولی، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اگر مسائل این باشگاه حل نشود، با معضل بزرگی روبرو خواهند شد.

گل محمدی: مسائل پرسپولیس مدیریت نشود، با معضل بزرگی روبرو می شویم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی که امروز (چهارشنبه) به همراه افشین پیروانی در نشستی با حضور مهدی رسول پناه، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس حضور داشت، درباره تغییرات اتفاق افتاده در این باشگاه و شائبه هایی که در خصوص ادامه همکاری او ایجاد شده بود، گفت: من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم. اتفاقاتی که افتاد، دلیل نمی گردد بخواهیم کار را زمین بگذاریم. ما با قدرت بیشتری به کارمان ادامه می دهیم و انگیزه های زیادی داریم.

پرسپولیس متعلق به 30، 40 میلیون طرفدار است؛ به خاطر طرفداران، حفظ آرامش آنها و حل مسائل تا جایی که می توانیم کوشش می کنیم.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: در این نشست با یکدیگر صحبت کردیم. ما باید کوشش کنیم و اتفاقات را هر چه سریع تر پشت سر بگذاریم. در این مدت اتفاقات زیادی افتاده که بحث بیماری و مسائل باشگاه است. در اوج این مسائل، این اتفاقات هم افتاد که باید به خوبی مدیریت گردد.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: در جلسه درباره این موضوعات صحبت شد. الان نام و اقتدار پرسپولیس خیلی مهم است. باید به این چیزها فکر کنیم و برای صلاح تیم، هر کاری که می توانیم انجام دهیم. این کل صحبت هایی بود که در این جلسه مطرح شد. مسائل زیادی در هفته های اخیر به وجود آمده که باید کوشش کنیم با یاری یکدیگر، طرفداران، افراد تصمیم گیرنده، بازیکنان، مربیان و سایر افراد، این مسائل را رفع کنیم.

وی درخصوص جدایی محمدحسن انصاری فرد از مجموعه باشگاه پرسپولیس گفت: این ها بحث های مدیریتی است و من صحبت هایی را که لازم بود، انجام دادم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا به حل مسائل اقتصادی با اعضای فعلی هیئت مدیره خوش بین است یا خیر، گفت: این مسائل بالاخره باید حل گردد. همه باید یاری کنیم و همه امکاناتی را که داریم، در اختیار بگیریم تا این مسائل را حل کنیم. اگر مسائل حل نگردد که واقعاً به معضلات بزرگی برمی خوریم، اما امیدواریم با یاری همدیگر، این مسائل رفع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 892

به "گل محمدی: مسائل پرسپولیس مدیریت نشود، با معضل بزرگی روبرو می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مسائل پرسپولیس مدیریت نشود، با معضل بزرگی روبرو می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید