کومان: موقعیت های پرسپولیس بیشتر بود ولی ما هم بدشانس بودیم، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام

به گزارش هولی، ولادیمیر کومان، هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است، اگر آنها بدشانسی نمی آوردند، می توانستند با شکست دادن پرسپولیس راهی فینال شوند.

کومان: موقعیت های پرسپولیس بیشتر بود ولی ما هم بدشانس بودیم، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام

ولادیمیر کومان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: هر دو تیم یک بازی سخت را تجربه کردند. ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی کردیم، ولی در فوتبال ممکن است بعضی اتفاقات برخلاف پیش بینی شما پیش برود. پرسپولیس هم تیم خوبی بود که در این بازی نسبت به سپاهان موقعیت های بیشتری برای گل زدن داشت، ولی ما اگر بدشانسی نمی آوردیم، این فرصت را داشتیم که به فینال برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که منظورش از بدشانسی چیست، مطرح کرد: ما در دقیقه 115 یک پنالتی حساس را از دست دادیم، این در حالی است که پنالتی زن های ما اخراج شده بودند. من نمی خواهم در خصوص تصمیم داور قضاوتی داشته باشم، ولی 9 نفره شدن باعث شد تا فشار زیادی روی تیم ما ایجاد گردد. اگر آن پنالتی تبدیل به گل می شد همه چیز فرق می کرد. ما دوست داشتیم سال جاری حداقل یک جام به طرفداران سپاهان هدیه بدهیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه چرا 20 دقیقه بعد از ورود به زمین دوباره تعویض شد، مطرح کرد: من چند هفته بازی نکردم و در این مدت درگیر درمان مصدومیتم بودم. وقتی به زمین آمدم چند دقیقه بعد احساس درد کردم به همین دلیل دیگر نمی توانستم ادامه دهم و در نهایت تعویض شدم.

کومان در رابطه با اینکه آیا فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند، توضیح داد: بازی ها تازه تمام شده است و من می خواهم مدتی استراحت کنم. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 214

به "کومان: موقعیت های پرسپولیس بیشتر بود ولی ما هم بدشانس بودیم، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: موقعیت های پرسپولیس بیشتر بود ولی ما هم بدشانس بودیم، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید