کرونا همچنان در کهگیلویه وبویراحمد قربانی می گیرد

به گزارش هولی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 2 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی 24 ساعت گذشته جان باختند.

کرونا همچنان در کهگیلویه وبویراحمد قربانی می گیرد

به گزارش از ، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه 2 بیمار کرونایی در استان در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و تعداد قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 945 تن افزایش یافت.

یزدان پناه افزود: هم اکنون 225 تن بیمار کرونایی در بیمارستان های مشخص کرونا در استان بستری، که از این تعداد 129 تن کرونای قطعی و 21 تن هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری هستند.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 71 هزار و 369 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

یزدان پناه ادامه داد: از مجموع 685 نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت 35 درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد گزارش شده است.

او از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی حتما از ماسک استفاده نموده و از شرکت در تجمعات، دورهمی ها و بعلاوه از رفتن به سفر های غیرضروری و مکان های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، پارک ها و بازار خودداری نمایند.

یزدان پناه افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده ای از مردم به شیوه نامه های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.

انتهای پیغام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1831

به "کرونا همچنان در کهگیلویه وبویراحمد قربانی می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا همچنان در کهگیلویه وبویراحمد قربانی می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید