پزشکان چینی انتقال کرونا از مادر به نوزاد را بعید دانستند

به گزارش هولی، آنالیز های پزشکان چینی نشان می دهد بسیار بعید است که ویروس کرونا از مادران مبتلا به نوزادان تازه متولد منتقل گردد.

پزشکان چینی انتقال کرونا از مادر به نوزاد را بعید دانستند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، آنالیز های صورت گرفته در چین بر روی چهار مادر مبتلا به ویروس کرونا که در بیمارستان یونیون شهر ووهان صورت گرفته، نشان می دهد هیچ شواهدی وجود ندارد که ثبات کند مادران این ویروس را به نوزادان تازه به جهان آمده منتقل نمایند.

تست سه نوزاد تازه متولد از مادران مذکور منفی بوده است، مادر چهارم اجازه انجام تست بر روی نوزادش را به پزشکان نداد، اما آنالیز های بعدی ثابت کرد که نوزاد مذکور هم به ویروس کرونا مبتلا نشده و کاملا سالم است. از این چهار نوزاد سه نوزاد پسر و دیگری دختر بوده است.

پزشکان ووهان این نوزادان را در بخشی جداگانه تحت مراقبت های ویژه قرار دادند تا جلوی انتقال هرگونه عفونت و بیماری را به آنها بگیرند، همچنین تغذیه این نوزادان برای امنیت بیشتر با شیشه شیر و نه به وسیله سینه مادر صورت گرفت.

از بین این چهار مادر سه مادر بعد از چند روز بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند، اما یکی از آنها به علت شدید بودن مسائل تنفسی یک هفته دیرتر از بیمارستان مرخص شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 910

به "پزشکان چینی انتقال کرونا از مادر به نوزاد را بعید دانستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان چینی انتقال کرونا از مادر به نوزاد را بعید دانستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید