پرتاب آزمایشی موشک&zwnjهای بالستیک توسط روسیه

به گزارش هولی، وزیر دفاع روسیه گفت، این کشور روز شنبه با شلیک آزمایشی 4 موشک بالستیک قاره پیما از موقعیت زیر آب در دریای اختسک، قدرت نظامی خود را به رخ کشیده است.

پرتاب آزمایشی موشک&zwnjهای بالستیک توسط روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از نیویورک پست، موشک های بولاوا که به کلاهک های مشقی مجهز شده بودند، از زیردریایی ولادیمیر مونوماخ شلیک و به اهداف خود در منطقه آرخانگلسک در شمال غربی روسیه با فاصله بیش از 3 هزار و 400 مایلی خود، اصابت کردند.

شلیک روز شنبه نتیجه 4 روز تمرین با مشارکت نیروهای هسته ای استراتژیک بود، تمریناتی که شامل پرتاب موشکی دیگر هم بود- این بار در دریای بارنتس- که طی آن یک موشک بالستیک قاره پیمای زمینی از تأسیسات پلستسک در بخش شمالی غربی روسیه شلیک شد.

تمرینات نظامی توسعه یافته روسیه در بحبوحه تنش های فزاینده این کشور با غرب و دو ماه مانده به انقضای پیمان هسته ای با آمریکا انجام می گردد. آمریکا و روسیه به طور تقریبی توافق نموده اند که پیمان نیو استارت یا کاهش تسلیحات جدید استراتژیک را تمدید نمایند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1387

به "پرتاب آزمایشی موشک&zwnjهای بالستیک توسط روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتاب آزمایشی موشک&zwnjهای بالستیک توسط روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید