پخش فیلم سینمایی ولایت عشق در افغانستان

به گزارش هولی، تهران (پانا) - فیلم سینمایی ولایت عشق به کارگردانی مهدی فخیم زاده، به مناسبت نزدیک شدن به سالروز شهادت امام رضا(ع) از شبکه آی فیلم برای افغانستانی ها و تاجیکستانی ها پخش می گردد.

پخش فیلم سینمایی ولایت عشق در افغانستان

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، این فیلم که نسخه سینمایی سریالی به همین نام است، با موضوع زندگانی امام هشتم(ع) در کانال آی فیلم2 به نمایش گذاشته می گردد.

ولایت عشق از حضور بازیگرانی چون محمد صادقی، اکبر زنجانپور، مریلا زارعی، بیتا فرهی، لادن طباطبایی، دانیال حکیمی، فرخ نعمتی، مهدی فخیم زاده، فریماه فرجامی و جمشید مشایخی بهره برده است.

این فیلم تصویرگر دوران امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است. در این فیلم امام رضا(ع) به دعوت مأمون به مشهد می رود. مأمون با تشویق وزیرش و پی ریزی نقشه های شوم سعی می نماید آن حضرت را به عنوان ولیعهد معرفی کند و شخصیت پاک و معصوم حضرت را به نوعی زیر سؤال ببرد. حضرت با شرط عدم دخالت در امور اقتصادی بیت المال که حلال و حرام در آن شرایط مشخصی ندارد، به ناچار می پذیرد. از طرفی وزیر مأمون و همسرش با توطئه هایی می خواهند در شیوه حکومت امام(ع) دخالت نمایند و در این امر به حدی پیش می فرایند که...

ولایت عشق پنجشنبه همین هفته، ساعت 15 به وقت تهران، 16 به وقت کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از آی فیلم2 پخش می گردد. بازپخش آن نیز در سه نوبت به فاصله شش ساعت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1277

به "پخش فیلم سینمایی ولایت عشق در افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فیلم سینمایی ولایت عشق در افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید