واکنش معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سفر یک خانواده به 31 استان کشور در یکسال

به گزارش هولی، معاون گردشگری سفر 394 روزه خانواده ای ایرانگرد به نقاط بکر و عمومی 31 استان را نشان از وجود امنیت و آرامش در کشور دانست.

واکنش معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سفر یک خانواده به 31 استان کشور در یکسال

خبرنگاران: ولی تیموری در دیدار با خانواده ای ایرانگرد که با هدف شناخت و انعکاس ظرفیت های گردشگری کشور، بررسی نقاط قوت و ضعف و نیز تولید محتوا در راستای ارائه طرح و ایده های نو به 31 استان کشور سفر کرده اند، گفت: سفرخانوادگی به همراه دو فرزند خردسال و نیز عبور و اقامت در بسیاری از نقاط بکر و عمومی جاذبه های گردشگری استان های کشور در سفری متوالی به طول بیش از یک سال نشان از وجود امنیت و آرامش کشور دارد و پیام این رویداد و سفرهای مشابه باید در مقابله با ایران هراسی به ویژه در شبکه های اجتماعی انعکاس یابد.

وی اضافه کرد: در اغلب مواقع چنانچه به گردشگری آسیبی وارد شود با انعکاس اخبار منفی مربوطه در سطح بسیار وسیع داخلی و حتی بین المللی مواجهه می شویم اما چنانچه سفرهای ایرانگردی در کمال آرامش و امنیت به دورترین نقاط بکر کشور صورت پذیرد به آن پرداخته نمی شود و دستاوردهای حاصل مورد بررسی قرار نمی گیرد.

تیموری پس از دریافت گزارش حاصل از سفر خانواده ایرانگرد و بررسی موضوع نیاز به آموزش در بین دست اندرکاران صنعت گردشگری، به تشریح اقدامات اجرا شده مبنی بر الزام قانونی آموزش مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری پرداخت و به تقویت هر چه بیشتر این حوزه تاکید کرد.

ایشان همچنین به خانواده ایرانگرد توصیه کرد تا با انتشار فیلم، عکس و گزارش سفرشان در درگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی، نسبت به معرفی ظرفیت های گردشگری کشور اقدام نمایند.

گفتنی است خانواده 4 نفره لطیفی در تاریخ 20 مرداد 1397 به وسیله کاروان - کمپر ون - سفر ایرانگردی خود را از شهراصفهان آغاز کردند و پس از طی 394 روز و گذر از 31 استان کشور به تازگی به تهران رسیده اند.

منبع: چمدان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 383

به "واکنش معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سفر یک خانواده به 31 استان کشور در یکسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به سفر یک خانواده به 31 استان کشور در یکسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید