نظارت ساعت اپل بر شستشوی دست ها

به گزارش هولی، علاوه بر برنامه خواب، اپل امکاناتی برای پیگیری جدید تناسب اندم ارائه می دهد. این ساعت حالا کاربران را در حین تمرین ورزش دنبال می کند، برای مثال گفته می شود که الگوریتم جدیدی را برای تشخیص دقیق چگونگی حرکت کاربران به کار می برد.

نظارت ساعت اپل بر شستشوی دست ها

اپل برای ساعت خود، به روز رسانی جدیدی را رونمایی کرده که مجموعه ای از امکانات جدید پیگیری را با خود به همراه دارد. این نرم افزار جدید برنامه هایی برای پیگیری مدت زمان خواب کاربران، نحوه تناسب اندام آن ها از طریق حرکات موزون و یا مدت زمان شستن دست های شان را شامل می شود.

این برنامه به داده های حرکتی که نشان می دهد، کاربران در حال شستن دست های خود هستند دقت کرده و از صدای شیر آب استفاده می کند. وقتی این کار صورت می گیرد، با تذکر دهنده به کاربران مدت زمان شستن دست ها را نشان داده و آن ها را به ادامه کار ترغیب می کند.

اما شاید بزرگترین و طولانی ترین تغییر مورد نیاز، پیگیری خواب است که به کاربران امکان می دهد تا مدت زمان در تخت ماندن را پیگیری کنند. اپل حالا کاربران را ترغیب می کند تا زمانی که به تخت می فرایند ساعت خود را کنار بگذارند تا اطلاعاتی را پیرامون مدت زمان خوابشان، به دست آورند.

این ساعت (و آیفون) مردم را به خوابیدن و داشتن برنامه خواب منظم ترغیب می کند.

این شرکت کاربران را تشویق می کند تا ساعت خود را صبح و یا قبل از رفتن به تخت شارژ کنند تا مطمئن شوند که برای زمان انجام کار ها آماده است و البته این امکان، نشان می دهد که اپل یک نسخه جدید از این ساعت را با ماندگاری بهتر باطری کمی بعد در همین سال عرضه خواهد کرد.

علاوه بر برنامه خواب، اپل امکاناتی برای پیگیری جدید تناسب اندم ارائه می دهد. این ساعت حالا کاربران را در حین تمرین ورزش دنبال می کند، برای مثال گفته می شود که الگوریتم جدیدی را برای تشخیص دقیق چگونگی حرکت کاربران به کار می برد.

این به روزرسانی همچنین نام برنامه فعالیت ورزشی را که مردم از طریق ساعت خود انجام می دادند به تناسب اندام تغییر داده و طراحی مجددی ارائه می دهد.

این نسخه جدید ساعت اواس از نمایشگر جدید که نشان می دهد ساعت توسط کاربر حرکت داده می شود، پشتیبانی می کند. تنظیمات خاص هم می تواند از طریق پیام رسانی، یا ارسال ایمیل (علاوه بر به اشتراک گذاشتن لینک در شبکه های دیگر مانند رسانه های اجتماعی یا وب سایت) به اشتراک گذاشته شود.

این نسخه همچنین نمایشگر جدید و به روز رسانی آن ها را شامل می شود و علاوه بر آن امکان قرار دادن ترکیب بیش از یک برنامه تعریف شده، بر یک نمایشگر ساعت را بوجود می آورد.

جف ویلیام مدیر ارشد عملیاتی اپل در بیانیه ای گفت: ما از تاثیر مثبتی که ساعت اپل بر مشتریان داشته است انرژی گرفته ایم و از ارائه امکانات جدید و هدفمند که سلامتی، تناسب اندام و تندرستی آن ها را پشتیبانی می کند، هیجان زده ایم.

ساعت او اس7 برنامه پی گیری خواب، تشخیص اتوماتیک شستشوی دست، و شکل جدید تمرین ورزشی را همگی به شیوه ای کاملا جدید برای جستجو قرار می دهد و با استفاده از نمایشگر های ساعت به کاربران کمک می کند تا سالم، فعال و همراه باشند.

اپل این تغییر را در طول رویداد دبلیو دبلیو دی سی رونمایی می کند که برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می شود.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1100

به "نظارت ساعت اپل بر شستشوی دست ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت ساعت اپل بر شستشوی دست ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید