نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا اصلاح شد

به گزارش هولی، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا از 12 درصد به 4 درصد اصلاح و یکسان سازی شد.

نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا اصلاح شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ورود به دانشگاه های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فریبرز سجادی، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اصلاح و یکسان سازی نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا از 12 درصد به 4 درصد اطلاع داد و گفت: دفترچه اقساط وام گیرندگان اصلاح شده است.

سجادی اضافه کرد: وام گیرندگان با مراجعه به شعبه، می توانند دفترچه اصلاح شده بگیرند و این فرایند در حال عملیاتی شدن در سیستم بانک است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم توضیح داد: در گذشته مبلغ اقساط با اقساط سال بعد تفاوت داشت که اکنون دیگر اقساط یکسان شده است.

وی تاکید نمود: هر شخصی که مدعی است هنوز نرخ سود 12 درصد برای او به 4 درصد اصلاح نشده به صندوق رفاه دانشجویان یا دانشگاه خود مراجعه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 767

به "نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا اصلاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ سود تسهیلات دانشجویان دکترا اصلاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید